کد خبر: 994076
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی یگان‌های انتظامی سراسر کشور خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه سهراب بهرامی اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا که موجب احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی و پزشکی از قبیل ماسک‌های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، الکل و… توسط افراد سود جو شده بود، این پلیس تشدید مقابله با احتکار را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا به منظور نظارت و مقابله با متخلفان بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی با ایجاد هماهنگی در رده‌های ناجا از طریق هم افزایی و تمرکز همه نیرو‌ها در جهت شناسایی و برخورد با متخلفان بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی انجام شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بیان داشت: تشدید اقدام‌های واپایشی و بالا بردن ریسک قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی به همراه شناسایی ریشه‌ها و عناصر اصلی نابسامانی وضعیت توزیع کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری ویروس کرونا و برخورد قانونی با آن‌ها از نقاط قوت این طرح است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمانی به مقابله با محتکران، گران فروشان و اخلال گران در بازار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ورود کرده و در حوزه کالا‌های بهداشتی و پزشکی با هماهنگی مراجع قضائی همکاری لازم را با مراجع مسئول از جمله وزارت بهداشت، معاونت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صمت و تعزیرات حکومتی برای برخورد مقتدرانه با متخلفان انجام داده است.

سرهنگ بهرامی گفت: طرح مقابله و تشدید مقابله با احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دوم اسفند ماه به صورت جدی در سراسر کشور در حال اجراست و در این رابطه پلیس امنیت اقتصادی کشفیات خوبی داشته است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان به اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی همواره در کنار مردم است از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک به گران فروشی و احتکار تجهیزات بهداشتی و پزشکی را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار