کد خبر: 992593
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بابیان اینکه در زمینه تولید ماسک‌های نانو چند شرکت مشغول به فعالیت هستند، گفت: طی روز‌های گذشته قرارداد لازم برای تولید ۵ میلیون ماسک بسته شده است.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: سورنا ستاری در جریان بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان شاهد بوده‌ایم، اما اعتقاد داریم در این زمینه ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که همچنان بالقوه است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: در زمینه توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز اتفاقات خوبی رقم خورده و تمامی این مسائل در حالی شکل گرفته که در وضعیت تحریم بوده‌ایم.

ستاری ادامه داد: ایران جزو معدود کشور‌هایی است که مجهز به دستگاه‌های نانوفیلتراسیون است و در زمینه تولید ماسک‌های نانو چند شرکت مشغول به فعالیت هستند و در زمینه کیت سلامت نیز صحبت‌هایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته قرارداد لازم برای تولید ۵ میلیون ماسک بسته شده است تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه تامین و تولید تجهیزات پزشکی مشکلی نداریم و تنها مشکل مهم این عرصه فعالیت‌های مبتنی بر دلالی است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار