کد خبر: 989388
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همانطور که گام اول انقلاب برای بیرون کردن نظام شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت، گام دوم انقلاب با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بین‌المللی «گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن‌ساز» که صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی وارد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که اولین سال گام دوم انقلاب را پشت سر می‌گذاریم. یک سال از گام دوم انقلاب گذشت. حوادثی که در سال اول گام دوم انقلاب شکل گرفته است نوید پیروزی‌های بزرگی را در آینده می‌دهد.

وی ادامه داد: همانطور که گام اول انقلاب اسلامی برای بیرون کردن استبداد و نظام شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت، گام دوم انقلاب با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شد که این آغاز بسیار مبارک است، زیرا انقلاب اسلامی در یک عرصه جدید و بزرگ منطقه‌ای و جهانی می‌خواهد نقش آفرینی کند.

رضایی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند و منشور نقش آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه منطقه و نظام بین‌الملل است. گام دوم انقلاب می‌خواهد پیام جهانی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی را صادر کند و به همین دلیل رهبری هفت توصیه مهم انجام داده است که اولین توصیه این گام دوم انقلاب از علم و فناوری آغاز می‌شود که نشان می‌دهد باید وارد یک تحول و جهاد علمی و فناورانه در ایران و کشور‌های اسلامی شویم تا بتوانیم اخراج آمریکا از منطقه را نه تنها سربازان آن‌ها بلکه اقتصاد سرمایه داری و فرهنگ لیبرالی و نظام‌های استعماری جدیدی که آمریکا در منطقه به وجود آورده است هم پشت سر بگذاریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به مدیریت جهادی و بکارگیری جوانان از منظر گام دوم بیانیه انقلاب اشاره کرد و گفت: سوال جامعه ما این است که چرا در برخی از ابعاد زندگی و سیاست مثل دفاع، امنیت و نظام سیاسی پیشرفت فوق‌العاده‌ای کردیم، ولی در بعضی از ابعاد مثل اقتصاد و علم و فناوری و مساله عدالت عقب هستیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار