کد خبر: 987229
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: قرار بود که وزیر امور خارجه به کشور سوئیس برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سفر کند، ولی به رغم دعوت رسمی اولیه و حتی حضوری از ایشان، برنامه تنظیم شده ایشان را به هم زدند و ترتیبات دیگری را در نظر گرفتند و در همین چارچوب این سفر متاسفانه انجام نمی‌شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست امروز خود با خبرنگاران اعلام کرد: قرار بود که وزیر امور خارجه به کشور سوئیس برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سفر کند، ولی به رغم دعوت رسمی اولیه و حتی حضوری از ایشان، برنامه تنظیم شده ایشان را به هم زدند و ترتیبات دیگری را در نظر گرفتند و در همین چارچوب این سفر متاسفانه انجام نمی‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین گفت: رئیس دومای روسیه هفته آینده به تهران سفر می‌کند. وزیر راه نیز به اوکراین سفر کرده است و پیام رسمی جمهوری اسلامی ایران را به مقامات اوکراینی تحویل می‌دهد.

وی همچنین گفت: وزیر خارجه ونزوئلا نیز شب گذشته به تهران آمد و امروز ظهر هم با وزیر خارجه دیدار می‌کند.

موسوی افزود: به زودی یکی از مقامات کشور‌های منطقه به ایران می‌آید که بعد از قطعی شدن اعلام می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: به رغم خباثتی که در برخی از کشور‌های اروپایی می‌بینیم معتقدیم که باب مذاکره بسته نشده است و توپ در زمین کشور‌های اروپایی است که خودی نشان دهند و به بیانیه و ادعا‌هایی که در بوق و کرنا در این زمینه مطرح می‌کنند، عمل کنند.

وی گفت: ما ابتکاراتی را که به ذهنمان رسیده از دل برجام استخراج کرده‌ایم و به آن‌ها پیشنهاد کرده‌ایم و اکنون توپ در زمین آن‌ها است که آیا می‌خواهند مستقل باشند یا به حرف‌های قلدری مثل آمریکا گوش بدهند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
موسوی علت اصلی و درست لغو شدنش را به مردم بگو و رو راست باش.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار