کد خبر: 986857
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰
قرعه‌کشی فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت انجام شد و بر این اساس ترتیب اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره در سالن رسانه‌ها مشخص شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مراسم قرعه‌کشی فیلم‌های حاضر در سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در سینمای رسانه‌ها در پردیس سینمایی ملت انجام شد. در ابتدای این مراسم محمدرضا مقدسیان مجری برنامه با عرض تسلیت حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و همدردی با سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان گفت: ایران برای همه ایرانیان است، همه کنار هم بمانیم و شرایط خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم. سپس ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این رویداد سینمایی روی صحنه آمد و گفت: ما در سالن سینما، چهار سانس داریم که سه سانس اول برای آثار سودای سیمرغ و سانس آخر برای مستند و کوتاه است، چون سال‌های گذشته در سانس اول بود و برخی گلایه داشتند. امیدوارم پیوند سینماگران و مردم پررنگ‌تر از سال‌های پیش باشد. سازندگان «درخت گردو» در این مراسم اعلام کردند ۸۸میلیون تومان از محل بلیت‌فروشی در جشنواره فجر را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا خواهند کرد.

همچنین در سانس دوم روز پنج‌شنبه ۱۷بهمن به دلیل همزمانی با شهرآورد تهران (دربی استقلال و پرسپولیس) فیلمی نمایش داده نمی‌شود. آخرین سانس مختص فیلم‌های سینمایی نیز خالی است و همزمان با آن نامزد‌های دریافت سیمرغ در بخش‌های مختلف اعلام خواهد شد. بنا به درخواست رسمی تهیه‌کنندگان دو فیلم سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی و «شنای پروانه» ساخته محمد کارت در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر، روز و سانس نمایش این دو فیلم در جدول نمایش فیلم‌های سینمای رسانه که امروز در قرعه‌کشی در روز دوم و آخر جشنواره تعیین‌شده بود، با یکدیگر جابه‌جا شد. بر اساس این قرعه و در قرعه‌کشی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ «خورشید» ساخته مجید مجیدی یک‌شنبه ۱۳بهمن در سانس اول، «لباس شخصی» ساخته امیرعباس ربیعی ۱۸بهمن سانس اول، «ابر بارانش گرفته» ساخته مجید برزگر دوشنبه ۱۴بهمن سانس دوم، «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی ۲۰بهمن سانس اول، «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی پنج‌شنبه ۱۷بهمن در سانس سوم، «روز بلوا» ساخته بهروز شعیبی ۱۶بهمن در سانس دوم، «کشتارگاه» ساخته عباس امینی ۱۷بهمن سانس اول، «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا ۱۸بهمن سانس دوم، «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی شنبه ۱۹بهمن سانس اول، «پوست» ساخته برادران ارک ۲۰بهمن سانس سوم، «روز صفر» ساخته سعید ملکان ۱۴بهمن سانس اول، «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان ۱۵بهمن سانس دوم و «خوب بد جلف ۲ ارتش سری» ساخته پیمان قاسمخانی ۱۶بهمن سانس سوم اکران می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار