کد خبر: 985774
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: اقتصاد منطقه با احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان پارس‌آباد مغان متحول می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید طرح‌های زیرساختی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: شبکه عظیمی از پایاب سد خدافرین و گلخانه 1600 هکتاری در منطقه مغان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به تحول اقتصادی منطقه مغان افزود: احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان و راه‌ اندازی بارانداز و پایانه لجستیکی و ریلی در شهرستان پارس‌آباد مغان اقتصاد منطقه را متحول می‌کند.

بهنامجو تصریح کرد: احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی و فناورانه و زمینه سازی برای صادرات به بازار کشورهای حوزه قفقاز و روسیه تسهیل تولید و اشتغالزایی با میزان بالا از مهم‌ترین مزایای ایجاد بارانداز و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان است.

استاندار اردبیل بیان کرد: با احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان صنایع تبدیلی و بسته‌بندی را در این منطقه توسعه داد  و صادرات محصولات تولیدی استان را به کشورهای آسیای میانه و روسیه در سریع‌ترین زمان انجام دهیم.

وی اظهار کرد: با  احداث و توسعه شهرک صنعتی مشترک در شمال استان، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سطح استان فراهم شده و  فضای جدیدی در ارتباط میان دو طرف ایرانی و آذربایجانی ایجاد خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر