کد خبر: 985745
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۹ نفر در هشت ماهه امسال بر اثرحوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که یک نفر از آن‌ها زن و بقیه مرد بوده است.

علی صفایی‌فرد اظهار داشت: 69 نفر در هشت ماهه امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که یک نفر از آنها زن و بقیه مرد بوده است. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی گفت: طی این مدت تعداد 924 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 25 نفر زن و بقیه مرد بودند.

وی افزود: در آبان‌ماه امسال 10 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 نفر افزایش داشته است. همچنین در این مدت 109 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که چهار نفر از آنها زن بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک نفری را نشان می‌دهد.

صفایی‌فرد خاطرنشان ساخت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 97 برابر با 73 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند و نیز تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه‌کننده در سال 97 برابر با یک‌هزار و 306 نفر بود که از این تعداد 40 نفر زن و یک‌هزار و 266 نفر مرد بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر