کد خبر: 984603
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عاملان ترور و به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد «قاسم سلیمانی» منتظر پاسخ دندان‌شکن ملت ایران باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عاملان ترور و به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد «قاسم سلیمانی» منتظر پاسخ دندان‌شکن ملت ایران باشند.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز جمعه در مسیر راهپیمایی ضداستکباری مردم اراک در جمع اصحاب رسانه، افزود: شهادت سردار سلیمانی آحاد ملت ایران را به سوگ نشاند، اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران انتقام خون این شهید والامقام را از آن‌ها می‌ستاند. 
وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی سند محکمی بر زبونی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی‌چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که آحاد ملت به‌خصوص جوانان غیرتمند این مرز و بوم تا آخرین قطره خونشان از حریم ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی(ص) صیانت می‌کند و تجاوزهای آنان و به شهادت رساندن یاران انقلاب نمی‌تواند در دل این ملت وحشت ایجاد کند چرا که هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی است و مقابل توطئه‌ها در صحنه دفاع حضور دارد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: پرچم عزت و مقاومت سردار شهید سلیمانی روی زمین نخواهد ماند جوانان انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی و جبهه مقاومت با قدرت اهداف والای این شهید والامقام را که چیزی جز اعتلای اسلام و انقلاب نیست را دنبال می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار