کد خبر: 984597
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
پیام تسلیت بشار اسد به رهبر انقلاب در پی ترور حاج قاسم سلیمانی
رئیس جمهور سوریه عصر جمعه طی پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.
سرویس بین‌الملل جوان آنلاین: «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند. وی در این پیام تسلیت گفت:

در نهایت اندوه و حزن فراوان خبر شهادت تعدادی از فرماندهان مقاومت و در راس آنان سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که زندگی خود را در کار ملی و خدمت به کشور خود و محور مقاومت و آرمان‌های بر حق ملت‌ها در جنگ با تروریسم و حامیان آن سپری کرد، دریافت نمودیم.

من به نام خود و به نام مردم عرب سوریه گرم‌ترین مراتب تسلیت قلبی خود را خدمت حضرتعالی و ملت برادر ایران، ابراز می دارم و از درگاه خداوند با عزت و جلالت مسالت دارم که آن شهید فقید را در رحمت واسعه خود قرار داده و صبر جمیل و اجر جزیل به خانواده ایشان عطا فرماید.

یاد شهید سلیمانی در وجدان مردم سوریه که هرگز ایستادن وی را در کنار ارتش عربی سوریه و دفاع از سوریه علیه تروریسم و حامیان آن از یاد نخواهد برد، جاودان خواهد ماند و نقش‌آفرینی روشن وی در پیروزی‌های متعدد علیه تشکیلات تروریسم از یاد نخواهد رفت.

این اقدام جنایتکارانه که دولت آمریکا مرتکب آن شد، تاکید مجددی بر سیاست‌های مستدام آن در حمایت و پشتیبانی از تروریسم و گستراندن بی‌نظمی و هرج و مرج و اشاعه قانون جنگل در خدمت به طرح‌های صهیونیستی و استعمار در منطقه و تمامی جهان است.

ما اطمینان کامل داریم این جنایت بر عزم محور مقاومت برای ادامه مقابله با سیاست‌های ویرانگر آمریکا در منطقه و نیز در برابر تمامی نیروهای ستمگر و متجاوز جهان، می‌افزاید.

شکی نداریم که راه شهید سلیمانی و همرزمان وی در اذهان جوانان مقاومت پس از شهادت وی بیشتر رسوخ خواهد کرد و بر اراده و عزم این جوانان جهت ادامه راهی که آن شهید و همرزمانش شروع کرده بودند، می‌افزاید و جهت افزایش و تحکیم بخشی نیرو و اقتدار مقاومت در برابر دشمنان منطقه ما و احقاق حق بر تثبیت حاکمیت اراده ملت‌ها در کل جهان پایه و مبنا خواهد شد.

خالصانه‌ترین مراتب تسلیت را به حضرتعالی و ملت ایران ابراز می‌دارم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
said
|
Switzerland
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
سلام. یک سوال از دولتمردان دارم . اگر ایران دارای موشکهای بالستیکِ اتمی بود این ها بازهم جرأتِ به شهادت رساندن حاج قاسم را داشتن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
منم یک سوال دیگه دارم: اگه طی این سالها و دو دوره به جای شوی مذاکره و فریب های مکرر رسانه ای
با این مجاهد مخلص صادق حقیقتا همنوایی شده بود ما الان شاهد این ضایعه غیرقابل جبران بودیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار