کد خبر: 982928
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
سخنگوی ستاد شناسایی حمایت معیشتی اعلام کرد:
حسین میرزایی گفت: کد ملی گروهی از افرادی مانند زوج‌های جوان که یارانه نقدی و یارانه معیشتی نمی‌گیرند و با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز کد ملی خود را هم ثبت نکرده باشند را استخراج می‌کنیم و طبق زمان بندی مشخص، نحوه مراجعه و ثبت نام را به آن‌ها اعلام خواهیم کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:‌ حسین میرزایی درباره زمان ثبت‌نام متقاضیان یارانه معیشتی که در فهرست «دریافت کنندگان یارانه نقدی» نیستند، اظهار داشت: افرادی که در فهرست یارانه بگیران نبودند و به تبع آن، حمایت معیشتی نیز دریافت نکرده‌اند، باید طی فرآیندی که اعلام می‌شود، وارد چرخه ثبت‌نام شوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی با بیان اینکه ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ نفر از افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و مشمول یارانه معیشتی نیز نشده بودند، کد ملی خود خود را با شماره #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند، افزود: افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، دو گروه از جامعه هستند؛ به این معنا که گروه نخست، افرادی هستند که در سال ۹۳ اطلاعات خانوار خود را برای دریافت یارانه نقدی در سامانه مربوطه ثبت کرده بودند که بر این اساس، اطلاعات این خانوار‌ها در سامانه وجود دارد.

وی ادامه داد: مراتب از طریق پیامک، به این افراد اطلاع رسانی شده تا از دهم دیماه، به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

میرزایی افزود: گروه دیگری از متقاضیان، یارانه نقدی و یارانه معیشتی دریافت نمی‌کنند؛ اما هیچگاه اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند؛ بنابراین این گروه از سرپرستان خانوار، اگر کد ملی خود را در سامانه *۶۳۶۹# ثبت کرده و به نوعی درخواست خود را اعلام کرده باشند، حتماً دارای شماره موبایل بوده که به این افراد با ارسال پیامک اعلام می‌کنیم که به یکی از دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: در عین حال کد ملی گروهی از افرادی مانند زوج‌های جوان که یارانه نقدی و یارانه معیشتی نمی‌گیرند و با کد دستوری #۶۳۶۹* نیز کد ملی خود را هم ثبت نکرده باشند را استخراج می‌کنیم و طبق زمان بندی مشخص، نحوه مراجعه و ثبت نام را به آن‌ها اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی تاکید کرد: همه این فرایند فقط برای دریافت یارانه معیشتی است و ارتباطی با یارانه نقدی ندارد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
به نظرم تمتم سر کار گداشتن مردمی است که یارانه نمیگیرند و بقولی معیشتی هم ندارند. این جور خبر ها برای بالا کشیدن بودجه ای است که مثلا برای انها تعریف شده است و کلا این فریب بزرگی بیش نیست. دلیل ان واضح است خود دولت با کسری شدید بودجه مواجه است و بولی ندارد که بدهد اما ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار