کد خبر: 982092
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
رئیس سازمان بسیج:
بیانیه گام دوم انقلاب در پیش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستی ما در دوره جدید خواهد بود، این سند رویکرد‌های جدید بسیج را در قالب سیاست‌ها و اقدامات اساسی مشخص و تضمین می‌کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین آیین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج با اشاره به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بسیج همان‌طور که در فرمایش‌های رهبری بیان شد یک کارنامه درخشان چهل ساله به همراه دارد.

در چهل سالگی بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب در پیش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستی ما در دوره جدید خواهد بود، این سند رویکرد‌های جدید بسیج را در قالب سیاست‌ها و اقدامات اساسی مشخص و تضمین می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با توجه به شرایط ایران در دنیا و منطقه بسیج نقش خود را مناسب با نیاز‌های نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کند که این برنامه‌ها در بازه پنج ساله از ابتدای سال ۱۳۹۹ بنیان نهاده خواهد شد. وی عنوان کرد: اولویت اول ما تغییر سبک مدیریت به سمت مدیریت جهادی و راهبری به شکل صیانت گونه است و بیشترین افرادی که می‌توانند به ما کمک کنند الگو‌ها و افراد برگزیده در بسیج هستند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی متمرکز از بالا به پایین به برنامه‌ریزی بومی تغییر ساختار می‌دهد که این روش به معنای تغییر آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست در واقع اهداف ما ثابت هستند، اما روش‌ها متغیر خواهد بود، همچنین شیوه نظارت و کنترل فرآیندی و جزئی‌نگری به شیوه کنترل و نظارت پیامدسنجی تغییر ساختار می‌دهد. وی با اشاره به تداوم سایر برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین در ذیل تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: با حفظ همه برنامه‌ها، بسیج متناسب با بیانیه گام دوم شیوه‌های جدیدی را پیش خواهد گرفت که بازآفرینی و ظرفیت‌سازی مجدد پایگاه‌های محلی بسیج با محوریت مساجد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. بر همین اساس بسیج باید در محلات راهبرد و تاکتیک داشته باشد که با روش‌های متنوع و جذاب محقق خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم بهره‌مندی از ظرفیت خواهران در جای جای بدنه این سازمان گفت: در رویکرد جدید تقویت بسیج خواهران و ایجاد واحد بسیج خواهران در هر رده‌ای در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین تأسیس و راه‌اندازی دانشگاه بسیج و سایر ضرورت‌هایی که بسیج در صحنه نیاز دارد از دیگر برنامه‌های جدی ما است که بحث‌های بسیار متنوع و ضروری در این سند راهبردی گنجانده شده که با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان محقق شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار