کد خبر: 981842
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه پرداخت عوارض آزادراهی طبق پیمایش از امروز خبر داد و گفت: در ابتدای دی‌ماه امسال متروی هشتگرد افتتاح می‌شود و هم‌چنین ادامه آزادراه همت تا کرج هم تا پایان سال زیر بار عبور می‌رود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد اسلامی امروز در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک اظهار داشت: امروز سه رونمایی در نمایشگاه داشتیم. اول آنکه یکپارچه سازی صورت وضعیت قرارداد‌ها از این به بعد در دستور کار است.

وی گفت:‌پیش از این صورت وضعیت‌ها مکانیزه بود و در قالب سیستم یکپارچه نبود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌ما با ۳۹۴ شرکت قرارداد به حجم ۳۲۵ هزار میلیارد تومان داریم و صورت وضعیت ۳۵۹ شرکت ۵ هزار میلیارد تومان است.

اسلامی افزود: طبق اسناد مدارک و برآورد‌ها و کنترل‌ها بدون دخالت انسان انجام می‌شود.

وی گفت:‌همچنین امروز سامانه‌های هوشمند آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک رونمایی شد. پیش از این شیت‌های آزمایشگاهی به صورت دستی بود، اما امروز مکانیزه شده است که این موجب می‌شود کیفیت، دوام و قوام زیرسازی و روسازی راه‌ها بر اساس محفوظات فنی مهندسان مشاور به صورت دقیق در اختیار کارفرما باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سومین سامانه‌ای که امروز افتتاح شد سنجش رضایت مسافران در فرودگاه‌ها بود.

اسلامی ادامه داد: همچنین افتتاح سامانه پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌ها به صورت پیمایشی انجام شد و بدین ترتیب میزان عوارض عبور بر اساس پیمایش خواهد بود.

وی تاکگید کرد: همچنین به کسانی که در ماه تردد زیادی در آزاد راه داشته باشد تخفیف داده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌در ابتدای دی ماه امسال متروی هشتگرد افتتاح می‌شود و همچنین ادامه آزاد راه همت تا کرج هم تا پایان سال زیر بار عبور می‌رود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار