کد خبر: 981369
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: با اجرای پروژه فاز 8، توسعه شبکه ارتباطات سیار « همراه اول » در استان آذربایجان شرقی شروع شده است.

یوسف شکوری با اعلام این مطلب افزود : با نصب و راه اندازی 88 سایت جدید BTS  و ارتقای تکنولوژی 296 سایت موجود در نقاط مختلف استان شبکه همراه اول توسعه بیشتری می یابد.

وی گفت: 88 سایت جدید BTS در نقاط پر ترافیک استان نصب و راه اندازی می‌شود و همچنین با ارتقای 296 سایت ارتباطات سیار استان به نسل های بالاتر تکنولوژی همراه اول، برخی از نقاط پر ترافیک  شهرهای استان به نسل 4.5G  و بخشی ازجاده های اصلی استان به اینترنت پر سرعت همراه اول تجهیز می شوند. تجهیز آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و جاده تبریز – ارومیه به نسل 3 تکنولوژی تلفن همراه از جمله برنامه های این پروژه است.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی فاز 8 توسعه ارتباطات سیار با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 1870 میلیارد ریال، از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران آغاز شده و با تامین تجهیزات لازم انشا اله در نیمه اول  سال 99 به بهره برداری کامل خواهند رسید.

 شکوری  به طرح‌های در دست اقدام در روستاهای استان هم اشاره و اظهار کرد: به منظور توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات در روستاهای استان، 140 سایت جدید در نقاط مختلفی روستایی از محل اعتبارات uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا بوده و تکنولوژی 27 سایت استان هم از همین محل به نسل جدید تلفن همراه ارتقا می یابند که با تجهیز و نصب و راه اندازی این سایت ها تعداد زیادی از روستاهای استان از سرویس های تلفن همراه بهره مند خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر