کد خبر: 980829
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تحقیقات مأموران پلیس تهران درباره مرگ مرد میانسالی که در درگیری دختر و دامادش به طرز مرموزی به کام مرگ رفته است ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۲۳ شنبه شانزدهم‌آذرماه قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۲۰ سیدخندان از مرگ مشکوک مرد میانسالی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی بیمارستان شد.
دختر مرد میانسال به مأموران گفت: مدتی است شوهرم با زن جوانی ارتباط دارد تا اینکه ساعتی قبل فهمیدم با او در پارک نزدیکی خانه‌مان قرار ملاقات گذاشته است. همراه پدرم به پارک رفتم که شوهرم با دیدن ما با پدرم درگیر شد که در این درگیری ناگهان پدرم حالش بد شد و وقتی او را به بیمارستان رساندیم، فوت کرد و الان من از شوهرم به اتهام قتل پدرم شکایت دارم.
پس از طرح این شکایت مأموران داماد جوان را بازداشت کردند. وی صبح دیروز به دادسرا منتقل شد و گفت: ۱۰‌سال قبل با همسرم ازدواج کردم و الان هم دو فرزند خردسال دارم. همسرم چند سالی است به من مشکوک شده است. اگر لباس شیکی بپوشم یا فردی از من تعریف و تمجید کند به من مشکوک می‌شود و زندگی مرا سیاه می‌کند که همین موضوع باعث اختلاف ما شده است. مدتی قبل در محل کارم که بانک است یکی از همکارانم که زن جوانی است، از من مقداری پول قرض گرفت و من هم به حسابش پول واریز کردم که همسرم رسید آن را دیده بود. از آن روز به بعد همسرم مدعی بود که من با آن زن ارتباط پنهانی دارم و از طرفی هم آن زن قرار بود از همسرش جدا شود که به خاطر اخلاق همسرم تصمیم گرفتم، همسرم را طلاق بدهم و با او ازدواج کنم. شب حادثه همکارم با من در پارک قرار ملاقات گذاشت تا با هم حرف بزنیم. وقتی به پارک رفتم همسرم و پدرش مرا تعقیب کردند و به پارک آمدند. همسرم با همکارم درگیر شد و من هم با همسرم درگیر شدم که ناگهان حال پدر زنم بد شد و روی زمین افتاد. من اصلاً با پدر زنم درگیر نشدم و در مرگ او دخالتی نداشتم. تحقیقات به دستور قاضی غلامی درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار