کد خبر: 980827
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
با ما همراه باشید تا تاثیر هدایای تبلیغاتی درذهن مخاطب و بازار هدف را بررسی کنیم و در انتها یکی از مراکز معتبر سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی و سررسید را به شما معرفی میکنیم
ایده‌های خلاقانه، قلب یک برنامه تبلیغاتی محسوب می‌شوند. هدف اصلی از تبلیغات تبدیل پیام شرکت‌ها و کسب و کار‌ها به پیامی جذاب و موثر برای مخاطب و مشتریان است. تجربه ثابت کرده که تبلیغات پراکنده بدون برنامه و فاقد چشم انداز‌های هدفمند به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. یکی از بهترین روش‌های بازاریابی موثر استفاده از هدایای تبلیغاتی اعم از هدایای تبلیغاتی ارزان و یا هدایای تبلیغاتی خاص مانند سررسید، سررسید اختصاصی، سالنامه و یا تقویم رومیزی می‌باشد. این گونه هدایای تبلیغاتی می‌توانند به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن روزانه و یا لحظه‌ای توسط مخاطبان ذهن آن‌ها را به خود درگیر کنند. اگر تولید این گونه هدایای تبلیغاتی با خلاقیت و نوآوری همراه باشد می‌تواند دائما با ذهن مخاطب بازی کند و نام شما را بصورت دائم در فکر و ذهن مخاطب‌های بسیاری حک کند.

چگونه بیشترین تاثیر را از دادن هدایای تبلیغاتی دریافت کنیم؟

ما در دنیایی زندگی میکنیم که روز به روز بر تعداد کسب و کار‌ها و برند‌های مختلف افزوده می‌شود؛ بنابراین کسب و کار‌های نوپا و یا حتی شناخته شده به استراتژی‌های جدید و خلافانه جهت پیشی گرفتن از رقبای خود نیازمند هستند. با توجه به موثر بودن چاپ سررسید 99 و یا تقویم رومیزی به عنوان یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی موثر، میتوان با ارائه هدایای تبلیغاتی با کیفیت و مرغوب به مخاطبان بیشترین نتیجه را از تبلیغات دریافت کرد. چرا که هر شخص با دریافت یک هدیه تبلیغاتی مطلوب و باکیفیت به مراتب اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار‌هایی که اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی بی کیفیت می‌کنند کسب خواهد کرد. پس همواره به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب تولید کننده و آژانس تبلیغاتی مورد نظر جهت تولید هدایای تبلیغاتی نهایت دقت را داشته باشید.
 
هدایای تبلیغاتی چگونه می‌توانند ذهن مخاطب را درگیر خود کنند

چه نوع هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کار‌های نوپا هستند؟

هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه مناسب نام و برند‌های بزرگ است، کسب و کار‌های نوپا نیز به نوعی باید به استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند انواع سررسید ۹۹ و یا تقویم رومیزی و یا هدایای تبلیغاتی خلاقانه روی آورند. از جمله این هدایای تبلیغاتی خلاقانه میتوان به لیوان‌های تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی، ست‌های رومیزی تبلیغاتی، هدایای مدیریتی، انواع ساعت تبلیغاتی (ساعت دیواری، ساعت چوبی، ساعت رومیزی، ساعت مچی) , هدایای تبلیغاتی ویژه بانوان، انواع ابزار‌های تبلیغاتی، هدایای الکترونیکی، پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، کیف‌های تبلیغاتی و ... اشاره کرد.

هر کدام از انواع موارد فوق می‌توانند تاثیرات بسیار مثبتی در بازاریابی انواع مختلف کسب و کار‌ها و شرکت‌ها داشته باشند. کسب و کار‌های نوپا می‌توانند از انواع هدایای تبلیغاتی جهت جذب مشتری‌های جدید و یا حفظ مشتری‌های پیشین خود استفاده کنند. نکته مهم و مورد بحث این است که با برنامه و اطمینان از باکیفیت بودن تولید و چاپ، اقدام به سفارش انواع هدایای تبلیغاتی مورد نظر نمایند.
 
هدایای تبلیغاتی چگونه می‌توانند ذهن مخاطب را درگیر خود کنند

تفاوت استفاده از هدایای تبلیغاتی با دیگر روش‌های بازاریابی

برای شرکت‌هایی که قصد تبلیغات و بازاریابی را دارند روش‌های متعددی وجود دارد، به عنوان مثال تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبورد‌های تبلیغاتی و ... از جمله روش‌هایی هستند که اگر چه ممکن است در حین پخش و اجرا تاثیراتی را نیز به دنبال داشته باشند، اما به محض تمام شدن دوره تبلیغات و عدم تمدید تبلیغ دوباره با صرف نظر از هزینه‌های بسیار بالای این روش ها، ماندگاری و تاثیرات آن‌ها بر ذهن مخاطب به مراتب کمتر و گذراتر از استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد. این را درنظر داشته باشید که هدایای تبلیغاتی اعم از سررسید‌های تبلیغاتی و یا دیگر انواع هدایای تبلیغاتی به دلیل پرکاربرد بودن آن‌ها و ماندگاری زیاد در زندگی روزمره افراد میتواند تاثیرات مثبت طولانی مدتی را بر ذهن مخاطب داشته باشند. به جهت پر اهمیت بودن تاثیر کیفیت هدایای تبلیغاتی بر جذب مشتری در این مقاله تاکید بسیاری بر این موضوع نموده ایم و این مهم را به شما یادآور میشویم که در انتخاب تولید کننده مناسب و چاپخانه مطمئن به جهت تولید هدایای تبلیغاتی مورد نظر دقت لازم را داشته باشید. چرا که در صورت بی اهمیت بودن به این موضوع و ارائه هدایای تبلیغاتی بی کیفیت و نامطلوب به مشتریان و مخاطبان نه تنها باعث جلب اعتماد آن‌ها نمیشوید بلکه به نوعی برای کسب و کار خود عملی ضد تبلیغاتی را انجام داده اید و می‌تواند موجب ریزش مشتریان قبلی شما نیز شود.
 
هدایای تبلیغاتی چگونه می‌توانند ذهن مخاطب را درگیر خود کنند

چگونه یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کیفیت یک محصول خوب و با کیفیت معیار‌های متعددی را می‌توان مورد سنجش قرار داد. به عنوان مثال برای تشخیص هدایای تبلیغاتی با کیفیت می‌توان به متریال استفاده شده از آن – فلزی و پلاستیکی بودن آن - کیفیت چاپ روی آن – کیفیت لیزر روی آن - میزان مقاومت آن اشاره کرد

درباره تشخیص کیفیت انواع سررسید و سالنامه و تقویم رومیزی می‌توان به جنس جلد سررسید، نوع کاغذ داخلی آن و کیفیت چاپ و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. همانطور که میدانید کیفیت جنس جلد سررسید می‌تواند یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سررسید با کیفیت باشد، این تصور را داشته باشید که پس ارائه سررسید یا تقویم رومیزی حاوی نام و برند شما به مشتریان هنگام استفاده از آن مخاطب با برگ برگ شدن صفحات یا پارگی جلد سررسید مواجه شوند با این وجود به نظر شما مخاطب می‌توانند به نام شما اعتماد کنند؟

بررسی دیگر معیار‌های سنجش یک سررسید با کیفیت نیز به همین میزان حائز اهمیت هستند، کیفیت چاپ و طراحی سررسید نیز به مراتب می‌تواند تاثیرات خود را روی ذهن مخاطب قرار دهد.

برای اطمینان از کیفیت هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید پیشنهاد ما به شما چاپخانه مجریان است که با بیش از ۲۴ مشاور فروش آماده ارائه مشاوره فنی رایگان می‌باشند.

وب سایت رسمی هدایای تبلیغاتی و تولید سررسید https://mojrian.net بصورت ۲۴ ساعته فعال و آماده دریافت سفارش است و تلفن‌های ۸۸۹۱۲۵۸۵ – ۸۸۹۱۲۱۱۴ آماده پاسخگویی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار