کد خبر: 980344
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
سرویس حوادث جوان آنلاین: پسر جوانی که در درگیری خواهر میانسالش را به قتل رسانده‌بود، از سوی اولیای‌دم بخشیده شد. متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش جوان، شامگاه هفتم تیر‌سال قبل بود که قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک زن میانسالی در خانه‌اش حوالی شهرک ولیعصر با خبر و راهی محل شد. مأموران در محل حادثه با جسد زن ۴۲‌ساله‌ای به نام سارا روبه‌رو شدند که بررسی‌ها و صحنه حادثه حکایت از این داشت زن میانسالی با خوردن دارو به زندگی‌اش پایان داده‌است. از سوی دیگر تیم جنایی با آثار خراش و کبودی روی بدن و گلوی زن فوت شده روبه‌رو شدند که نشان می‌داد این حادثه خودکشی نیست. بنابراین جسد به پزشکی قانونی فرستاده شد و تیم پزشکی قانونی هم اعلام کردند سارا بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده‌است. با اعلام نظریه پزشکی قانونی پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان تحقیقات تخصصی خود را برای بر ملا کردن راز قتل زن میانسال آغاز کردند. در ادامه بررسی‌ها خانواده سارا از خواستگار سابق سارا به نام حامد به اتهام قتل شکایت کردند، اما مأموران پس از دستگیری حامد دریافتند، وی هیچ دخالتی در قتل نداشته است و وی را آزاد کردند. مأموران در گام بعدی شوهر سارا را به عنوان مظنون به قتل همسرش دستگیر کردند که تحقیقات از وی هم نشان داد شوهر سارا هم در قتل دست نداشته است.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران به برادر مقتول که پسر جوانی به نام شروین است مشکوک شدند و وی را بازداشت کردند.

متهم ابتدا منکر قتل شد، اما وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت با اظهار پشیمانی به قتل خواهرش اعترف کرد. وی گفت: مدتی بود خواهرم با شوهرش که پسر عمویم بود، اختلاف داشت و تصمیم گرفته بود، طلاق بگیرد. روز حادثه به خانه آن‌ها رفتم تا او را از تصمیمش منصرف کنم. آن روز از خواهرم خواستم طلاق نگیرد که شروع به داد و فریاد کرد و من هم دهانش را با دست گرفتم که ناگهان خفه شد. پس از این مقداری قرص و دارو کنار جسد ریختم تا نشان دهم خواهرم خودکشی کرده است.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه پدر و مادر و دو دختر مقتول به دادسرای امور جنایی رفتند و قاتل را بخشیدند. بنابراین متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار