کد خبر: 980287
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
در مجموعه عمارت فيروزه اي ايرانيان برگزار شد
افتتاحیه هفتمین نمایشگاه نقاشی دوودلینگ آرت و اولین نمایشگاه ماندالا در ایران همراه با مراسم رونمایی از اولین کتاب دوودلینگ آرت در مجموعه عمارت فیروزه ای ایرانیان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه نقاشی دوودلینگ آرت و اولین نمایشگاه ماندالادر ایران در شرايطي با رونمایی از اولین کتاب دوودلینگ آرت در مجموعه عمارت فيروزه اي ايرانيان برگزار شد که سرکار خانم سالومه گل نراقی و آقای هانی نجم، گردآورندگان اين کتاب توضیحاتی در مورد این سبک از هنر و نحوه تالیف و چاپ کتاب ارائه کردند.

به گزارش جوان آنلاين، در افتتاحیه اين نمايشگاه سرکارخانم نوشین دخت صدیقی فرزند استاد شهیر ابوالحسن صدیقی با صحبت هايي در مورد پدر فقيد و بزرگوار، یاد و خاطره اين استاد برجسته مجسمه سازی، نقاشی و عکاسی و از شاگردان برجسته استاد کمال الملک را گرامي داشت.

همچنین به مناسبت اولین سالگرد درگذشت استاد احمدرضا دالوند و به بهانه مقدمه ایشان بر کتاب دوودلینگ آرت ایران یکی از آثار نقاشی ایشان رونمایی و برنامه اي در جهت بزرگداشت استاد فقید برگزار شد.

این نمایشگاه در روز اول خود شاهد حضور گرم انبوه هنرمندان و هنر دوستان عزیز بود. نمایشگاه در مجموعه عمارت فیروزه ای ایرانیان تا روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ و روز جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ ادامه خواهد داشت. اختتامیه نمايشگاه نيز روز دوشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار