کد خبر: 977389
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
فرماندار ویژه شهرستان کاشان در بازدید از طرح ظفر خبر داد
فرماندار ویژه شهرستان کاشان با حضور در محل اجرای عملیات طرح ظفر در یکی از مناطق شهرستان، عملکرد ناجا را موفقیت آمیز ارزیابی کرد و هدف از اجرای آن را ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان عنوان کرد.

علی اکبر مرتضایی با بیان نحوه اجرای طرح ظفر در مناطق آلوده شهرستان گفت: طی اجرای موفقیت آمیز طرح ظفر ۳۲ نفر دستگیر و ۸ کیلو ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل یک کیلو مواد مخدر صنعتی(شیشه و هرویین)، ۶ کیلو تریاک، یک کیلو ۱۰۰ گرم سایر انواع مواد شامل سوخته، گراس، شیره تریاک کشف شده است.

رییس شورای تامین شهرستان کاشان به توقیف ۷ خودرو و ۹ موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: ۵۸۴ قطعه کبوتر، ۲۴ قطعه انواع تجهیزات دریافت از ماهواره، ۱۱ قبضه سلاح سرد از دیگر کشفیات این عملیات می باشد.

وی اضافه کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت و فضا برای مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان هر روز نا امن تر خواهد شد.

مرتضایی اظهار داشت: امروز مردم از مجموعه دولت، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی انتظار ایجاد نظم و امنیت دارند تا بتوانند در آرامش زندگی کنند چراکه فرزندان ما فضای آرامی را می خواهند.

فرماندار کاشان در ادامه مشارکت بیشتر مردم در تامین نظم و امنیت شهرستان را خواستار شد و تصریح کرد: لازمه رسیدن به جامعه عاری از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی است، مردم با اعتماد به ناجا تخلفات و گزارش های خود را به این نیرو اطلاع دهند تا شاهد کاهش وقوع جرایم در سطح شهرستان باشیم.

مرتضایی از جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم به عنوان مهمترین هدف اجرای این عملیات یاد کرد و گفت: اجرای طرح ظفر از سوی ناجا با موجی از رضایت و استقبال مردم همراه بوده که تعداد زیادی از شهروندان در تماس با دبیرخانه شورای تامین و یا به صورت حضوری از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی شهرستان تقدیر کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار