کد خبر: 977358
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از ادامه اکران فیلم «خانه پدری» خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: «سید‌محمدمهدی طباطبایی‌نژاد» معاون سازمان سینمایی با قدردانی از تدبیر ریاست محترم قوه قضائیه برای رفع توقیف فیلم «خانه پدری» اظهار کرد: بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری‌های مسئولان قوه قضائیه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: از اولین ساعاتی که این اتفاق برای فیلم افتاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصاً موضوع را دنبال کردند و رایزنی‌های لازم با رئیس محترم قوه قضائیه انجام شد و با همت ایشان به نتیجه رسید. از آقای کیانوش عیاری هم سپاسگزاریم که در سه چهار روز اخیر همراهی‌های لازم را معمول داشتند که به اکران مجدد فیلم کمک کرد.

معاون سازمان سینمایی با بیان اینکه نمایش «خانه پدری» مثل سابق با رده‌بندی سنی ۱۵+ و محدودیت سالن نمایش ادامه پیدا می‌کند، گفت: بلیت‌فروشی این فیلم نیز مجدداً در سامانه فروش برخط بلیت، فعال شده است.

اما کیانوش عیاری درباره رفع توقیف فیلم در گفتگو با فارس توضیح داد: «من بسیار خشنودم که فیلم خانه پدری رفع توقیف شده و بی‌نهایت از قوه قضائیه و شخص آیت‌الله رئیسی سپاسگزارم که با مساعدت‌های خود باعث شدند تا مشکلات به‌وجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود. با ورود شخص آیت‌الله رئیسی و رفع توقیف خوشبختانه دغدغه‌های من نسبت به بروز مشکلات دیگر در اکران فیلم به شدت کم شده است.»

این کارگردان درباره اینکه آیا اصلاحات مجددی در فیلم صورت گرفته است یا خیر، بیان کرد: «طبق صحبت‌های صورت گرفته اصلاحاتی به ما ابلاغ شده که در فیلم انجام دادیم و پس از انجام این اصلاحات، دستور رفع توقیف خانه پدری صادر شد. خروج آثار از دایره توقیف برای بدنه سینما بسیار مهم بوده و در جامعه نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت، از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم در ادامه همین راه به اکران فیلم‌های دیگر نیز نظر داشته باشند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار