کد خبر: 977199
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام طی دو سال اخیر ۴۰ هزار شغل در استان سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.
سرویس ایران جوان آنلاین: محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سفر به استان سیستان و بلوچستان و در جریان بازدید از چند طرح اقتصادی گفت: در سفر سال ۱۳۹۶ به استان وعده ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۱۰ هزار شغل را طی سه سال دادیم که با گذشت دو سال و نیم، علاوه بر ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، حدود ۴۰ هزار شغل ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: امروز ۲۰ هزار شغل جدید ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام دراستان سیستان‌و‌بلوچستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و این رقم به‌زودی به ۴۰ هزار شغل خواهد رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به سایر خدمات این ستاد افزود: تاکنون ۱۴۰ مدرسه و ۹۰ مرکز بهداشت و درمان را در استان سیستان‌و‌بلوچستان احداث کرده‌ایم، همچنین با حمایت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی، ۴۷ مرکز بسته‌بندی، ۱۵ دامداری و ۱۲ کشتارگاه که به حالت نیمه‌تعطیل درآمده بودند، دوباره به فعالیت مشغول شده‌اند.

مخبر، کمک به ۶۰ هزار بازمانده از تحصیل را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان برشمرد و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های اشتغالزایی ستاد اجرایی، ۱۰ درصد کمبود گوشت قرمز کشور تأمین شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به ساخت ۲هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محرومیت استان، محدودیتی در زمینه ساخت مسکن برای محرومان نداریم. همچنین به ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک ویژه خواهیم کرد.

مخبر تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، به یاری دولت در اجرای طرح ملی احداث واحد مسکونی برای محرومان آمده است و در ساخت این واحد‌ها مشارکت می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار