کد خبر: 976671
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
تیم فوتبال ساحلی کشورمان با برتری ۶ بر ۳ مقابل اسپانیا، قهرمان جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ شد و برای دومین بار متوالی قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن گرفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: امارات دیشب میزبان فینال رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی بود و تیم کشورمان به مصاف اسپانیا رفت. کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی طوفانی آغاز کرد.

مصطفی کیانی ابتدا ایران را به گل اول رساند و در ادامه سعید پیرامون با یک شوت استثنایی از زمین ایران، توپ را به زیر تاق دروازه ماتادور‌ها چسباند تا نتیجه بازی ۲ بر صفر به نفع تیم کشورمان شود. در ادامه ضربه قیچی برگردان بازیکن کشورمان به تیر دروازه خورد تا حساب کار ۳ بر صفر نشود. در پایان وقت اول، اما اسپانیا توانست دو گل را جبران کند. آلونسو با یک برگردان گل اول را به ثمر رساند و در ادامه ادواردو گل مساوی اسپانیا را وارد دروازه بهزاد پور کرد تا نتیجه کار در پایان وقت اول ۲- ۲ مساوی شود. وقت دوم هم ساحلی بازان کشورمان بهتر از اسپانیا آغاز کردند و خطای دروازه‌بان ماتادور‌ها ایران را صاحب یک ضربه پنالتی کرد، اما محمد‌علی مختاری نتوانست توپ را وارد دروازه کند و پابلو لوپز ضربه بازیکن ایران را مهار کرد. در ادامه خطای بازیکنان ایران، سبب شد تا داور به سود اسپانیا یک پنالتی بگیرد و این بار گارسیا برخلاف مختاری توانست توپ را وارد دروازه کند تا نتیجه ۳ بر ۲ به سود اسپانیا شود. اما این پایان کار در وقت دوم نبود و بازیکنان کشورمان دوباره به بازی برگشتند و پس از اینکه یک بار دیگر تیر دروازه اسپانیا را به لرزه درآوردند، توانستند با مختاری به گل مساوی برسند و این بازیکن هدر رفتن ضربه پنالتی را جبران کرد و در ادامه وقت دوم حمید بهزاد‌پور دروازه‌بان ایران با یک شوت دیدنی گل چهارم را زد تا تیم کشورمان ۴ بر ۳ جلو بیفتد. در وقت سوم هم برتری با ساحلی بازان ایران بود و تیم کشورمان توسط محمد احمدزاده و محمد معصومی به گل‌های پنجم و ششم هم رسید تا در نهایت ایران با برتری ۶ بر ۳ مقابل اسپانیا برای سومین بار قهرمان جام بین قاره‌ای شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار