کد خبر: 975167
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز دوشنبه ۶ آبان ۹۸ به ۳میلیون و ۹۰۱ هزار تومان و طلای ۱۸عیار هم ۳۹۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: امروز، دوشنبه ۶ آبان ۹۸ در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۱۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۰۶.۷۶ دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ای ست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیز‌هایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار