کد خبر: 973697
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

سرویس سیاسی جوان آنلاین: کانال باشگاه روزنامه‌نگاران ایران در تلگرام که ایراد‌های فنی به روزنامه‌ها  و رسانه‌های خبری می‌گیرد، این بار روزنامه افکار را برانداز کرده و با انتشار صفحه نخست این روزنامه نوشته است: «دیروز دو رویداد مهم در سیاست داخلی ایران رخ داد. بازداشت روح الله زم، مدیر سایت آمدنیوز و کنفرانس خبری رییس جمهوری. در صفحه‌ی اول روزنامه افکار، هیچ یک از این دو رویداد دیده نمی‌شود.»

 

باشگاه روزنامه‌نگاران! لطفاً خودت را ببین!


این در حالی است که روزنامه سازندگی که هر روز از زیر دست منتجبی، مدیر کانال باشگاه روزنامه‌نگاران، رد و منتشر می‌شود، خود در بی‌اعتنایی غیرحرفه‌ای به اخبار روز در تیتر و عکس یک، مصداق بارزتر و عینی‌تری برای مثال زدن در این باره است. این روزنامه عموعاً در تیتر و عکس یک کار خود را می‌کند و خر مراد خود را می‌راند. یک بار که اینقدر آش را شور کرد که احمد زیدآبادی، از دوستان قدیمی بچه‌های سازندگی هم صدایش درآمد و برایشان نوشت: «از همکاران عزیز مطبوعاتی‌ام در روزنامۀ سازندگی تعجب کردم که چرا سوژه‌ای تا این حد حاشیه‌ای و بی‌اهمیت را به تیتر نخست روزنامه‌شان تبدیل کرده و دربارۀ آن مطلب نوشته‌اند؟» آن روز ۳۰ شهریور بود که سازندگی سخنرانی ۱۰ سال پیش استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران را عکس یک کرده بود! اما مصداق تازه‌ترش هم دیروز است که سازندگی دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر پاکستان و کنفرانس خبری رئیس جمهور با عمران خان و سخنرانی مهم رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) را رها کرد و لغو کنسرت کیهان کلهر در استانبول را تیتر یک کرد!

 

باشگاه روزنامه‌نگاران! لطفاً خودت را ببین!باشگاه روزنامه‌نگاران! لطفاً خودت را ببین!

 

البته از این مصادیق متناقض بسیار است، به یکی دو موضوع هم ختم نمی‌شود! اگر بخواهیم می‌توان ده‌ها مورد را ردیف کرد. برای آنکه این مدعا را باور کنید، مثلاً در پست دیگری از مطالب امروز کانال باشگاه روزنامه‌نگاران، آقای منتجبی که خود در روزنامه سازندگی خبر دستگیری «روح الله زم» را گوشواره کرده است، به گوشواره شدن «کنفرانس خبری روحانی» در شرق گیر داده و نوشته است: «احتمالاً از آنجایی که فرصتی برای روزنامه شرق فراهم نشده تا سئوال خود را از رییس جمهور بپرسد، سردبیر و مجموعه مدیریت شرق تصمیم گرفته‌اند بی‌اعتنایی خود را به کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهوری اینگونه نشان دهند»! با این منطق، نکند آقای منتجبی و قوچانی هم از دستگیری «روح الله زم» عصبانی شده‌اند و اعتراض خود را اینطور نشان داده‌اند؟!

باشگاه روزنامه‌نگاران! لطفاً خودت را ببین!باشگاه روزنامه‌نگاران! لطفاً خودت را ببین!


این شیوه، آشکارا برخوردی دوگانه است که عیب خود را نمی‌بینند و به دیگران مشغولند! حقیقتاً با این تناقضات عجیب و غریب دیگر چه جای اعتنا به حرف‌ها و نقد‌های این دوستان است؟ آیا واقعاً هدف این کانال ارتقای سطح روزنامه‌نگاری ایران است؟ اگر چنین است نباید در روزنامه خودشان، آن کار دیگر کنند و به سایرین که می‌رسند، ایراد‌های حرفه‌ای بگیرند. حرفه‌ای بودن را از خود شروع کنید! تا بعد از این اگر مطلبی منتشر کردید، مطمئن باشیم که جدی هستید وگرنه گرفتن ایرادی که «عین مطلق» آن را خود مرتکب شده‌اید، این شائبه را بوجود می‌آورد که نکند کانال لطیفه، شوخی و طنز است!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
0
طرف تو آفریقا بچه تمساح ها را میگرفت و پرورش میداد بزرگ که میشدند پوستشون را با دقت میکند و میفروخت برای اینکار باید پوست زنده زنده کنده شود و الا آسیب میبیند روزی که بالای قفس تمساح ها در حال پرتاب گوشت برای آنها بود به داخل قفس افتاد ولی تمساح ها هیچ دقتی برای آسیب ندیدن پوستش به خرج نداده تکه تکه اش کردند و خوردند
حال این جماعت در موقع سیر بودن شکمشان اینها را میبافند نوبت خودشان که رسید اوضاع فرق میکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار