کد خبر: 973635
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
آیت‌الله نوری همدانی در دیدارمبلغان دهه آخر صفر گفت: امروز سپاه و نیرو‌های مسلح موجبات افتخار ملت را فراهم کردند و مجال را از ضد انقلاب گرفتند و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله العظمی محمدحسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار مبلغان دهه آخر صفر که از سوی دفتر معظم له اعزام می‌شوند، ابراز داشت: امروز اربعین تجلی شکوه و عظمت اسلام ناب و تشیع است و شک نداریم که این حرکت عظیم زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

وی افزود: امروز مبلغان باید فضا‌های مجازی را رصد کنند و شبهاتی راکه دشمن در حال بمباران آن است، را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممکن می‌خواهندضربه بزنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نقشه‌های دشمن القاء ناامیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی است که مسؤولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به برکات و ثمرات زیاد انقلاب اسلامی بیان داشت: کمبود‌هایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است. اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.

وی امنیت را در ابعاد مختلف مهم توصیف کرد و گفت: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته و کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضد انقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است.

آیت‌الله نوریی همدانی خاطرنشان کرد: امروز سپاه و نیرو‌های مسلح موجبات افتخار ملت را فراهم کردند و مجال را از ضد انقلاب گرفتند و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار