کد خبر: 973545
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
علیرضا رئیسیان:
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کارگردان فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» عنوان کرد که نسبت به شرایط فرهنگی کشور معترض است و در صورت عدم تغییر شرایط تا پایان دولت روحانی دیگر فیلم نخواهد ساخت.
علیرضا رئیسیان کارگردان سینما در گفتگو با مهر درباره نحوه اکران آثار سینمایی گفت: در حال حاضر حجم زیادی از فیلم‌ها پشت خط اکران مانده‌اند و باید بعد از آبان وضعیت نامناسب سینما را دید، از سوی دیگر در فصل تابستان شاهد فیلم‌سوزی بودیم که این کار علاوه بر خسارت به فیلمسازان، لطمه فرهنگی هم دارد.
این کارگردان در ادامه اظهار داشت: صاحبان خیلی از این سرگروه‌ها، خودشان دفتر پخش دارند و این باعث می‌شود فیلم‌های خودشان را در این سرگروه‌ها اکران کنند، از همین رو این فاجعه باعث شد ما ریزش مخاطب داشته باشیم، مقصر اصلی این ماجرا هم آقای داروغه‌زاده است، چون این گروه بندی را ایشان ایجاد کرد و شورای صنفی هم آن را ادامه داد. برخی سالن‌های سینما را با سالن‌های وزنه‌برداری اشتباه گرفته‌اند و مدام از رکورد فیلم‌هایشان می‌گویند، این در حالی است که حداقل در وزنه‌برداری رکورد‌ها واقعی است، اما در سیما خیلی از رکورد‌ها دروغین و قلابی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار