کد خبر: 972180
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرف‌های غربی در برجام تاکنون فریب کاری کرده اند، گفت: «مجلس مخالف هرگونه تغییر در برجام است.»
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هرگونه تغییر در برجام اشتباه فاحش است، گفت: اینکه برخی می‌گویند باید تغییراتی در این توافق نامه بین المللی ایجاد شود دچار اشتباه استراتژیک شده اند و می‌خواهند از جیب ملت ایران برداشت کنند و به جیب غربی‌ها بریزند.

وی با تاکید براینکه ایران در برجام به تمامی تعهدات خود عمل کرده و غربی‌ها بد عهدی کردند، افزود: ابتدا غربی‌ها باید سهم خود از برجام را بیاورند و سپس مطالبه جدید در این توافق نامه داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه حتی ارائه پیشنهاد تغییر در برجام این توافق نیم بند را سست می‌کند، افزود: برجام تاکنون جزء ضرر برای ایران چیزی نداشته است، اگر بخواهیم تغییری در آن ایجاد کنیم اشتباه دیگری را مرتکب می‌شویم، چون طرف مقابل ما تاکنون فریب کاری و کلاهبرداری کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید براینکه مجلس با هرگونه تغییر در برجام مخالف است، اظهار داشت:چون برجام در مجلس مصوب شده است باید هرگونه تغییر در برجام با مصوبه مجلس انجام شود که قطعا نمایندگان با این موضوع مخالف هستند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
شب بلند است و قلندر بیدار
عجله نکنید همین مجلس بی خاصیت بلاخره زیر تغییرات برجام هم خواهد رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار