کد خبر: 968996
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 20 پروژه ورزشی در سطح استان که در حال اجرا بوده با اختصاص اعتبارات ملی تکمیل شده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهرام آقاخانی با اشاره به اعتبارات سال گذشته اختصاص یافته به ورزش استان از اعتبارات ملی اظهار کرد:‌ در سال گذشته 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به این حوزه اختصاص یافته بود که امسال این اعتبارات به بیش از 14 میلیارد و 800 میلیون تومان رسید و افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های مداوم و مستمر انجام شده امسال شاهد افزایش سه برابری افزایش اعتبارات استان اردبیل در بخش ورزش از محل اعتبارات ملی هستیم که این امر زمینه‌ساز ارتقای زیرساخت‌های ورزش در منطقه و رونق و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی در استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل پروژه‌های ورزشی در دست اجرا با تخصیص اعتبارات مورد نیاز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا 20 پروژه ورزشی در سطح استان که در حال اجرا بوده با اختصاص این اعتبارات تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم زمینه بهره‌مندی ورزشکاران از این سالن‌های ورزشی را فراهم آوریم.

آقاخانی افزود: اعتبارات سال گذشته در حوزه ورزش نیز برای اجرای 16 پروژه هزینه شد و امسال نیز با تخصیص اعتبارات اختصاص یافته و راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی هدف، تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های ورزشی در استان را بیش از گذشته توسعه و گسترش داده و زمینه برای افزایش فعالیت‌های ورزشی را در رشته‌های مختلف فراهم آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد:‌با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر در راستای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی استان انجام شده شاهد میزبانی اردبیل از رویدادهای مهم ورزشی ملی و بین‌المللی بودیم که با توسعه این زیرساخت‌ها به دنبال برگزاری هر چه بیشتر این رویدادهای ورزشی در استان هستیم تا این امر زمینه‌ساز ارتقای ورزش استان و گرایش هر چه بیشتر مردم استان به سمت ورزش شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر