کد خبر: 968606
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
امیر حاتمی:
وزیر دفاع گفت: در وزرات دفاع نگاه یک بعدی نداریم و سعی کرده‌ایم همه مولفه‌های تولید امنیت و قدرت را به صورت هماهنگ توسعه دهیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) با اشاره به جایگاه حساس وزرات دفاع اظهار داشت: کارشناسان و خبرگان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را از منظر‌های متفاوت صنعتی، دفاعی، خدماتی، مهندسی، سیاسی و دیپلماسی، حقوقی، علمی و فناورانه و ... نگاه و مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به بیان و اعلام قدرت ملی از منظر دیپلماسی دفاعی، گفت: ما بار‌ها مواضع شفاف دفاعی خود را به گوش جهانیان رسانده و در کنفرانس امنیتی اخیر مسکو که با حضور بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برگزار شد با صدای رسا اعلام کردیم همانطور که مولا و مقتدایمان حضرت سید الشهدا (ع) به ما "هیهات من الذله" را آموخت؛ هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت و برای دفاع از حق حیاتی ملت شریف ایران اسلامی لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و از تمامی ابزار‌های مشروع خود با قدرت استفاده خواهیم کرد.

وزیر دفاع در بیان مصداقی دیگر از فعالیت‌های وزارت دفاع با اشاره به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح، گفت: ما در حوزه خدماتی افتخار داریم که به بیش از ۵ میلیون نفر از خانواده‌های بزرگ نیرو‌های مسلح در کشور خدمات درمانی و معیشتی و ... ارائه می‌کنیم و همواره به این خدمت رسانی خود می‌بالیم.

وی با بیان اینکه ما در وزرات دفاع نگاه یک بعدی نداریم و سعی نموده ایم همه مولفه‌های تولید امنیت و قدرت را به صورت هماهنگ توسعه دهیم، تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح یک مجموعه قدرت ساز برای نظام اسلامی است که در مسیر پیشرفت و تعالی هر روز پنجره جدیدی از نوآوری‌های دفاعی را برای نیرو‌های مسلح آماده کنیم که در پرتو آن نیرو‌های مسلح توانسته اند امنیت با ثبات و مستحکمی را برای کشور به ارمغان آورند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه هر یک از مولفه‌های قدرت دفاعی دارای اولویت‌های مهمی است، گفت: از جنبه نگاه "قدرت ساز" به وزارت دفاع، مهمترین اولویت، منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند که تمامی پیشرفت ها، خلاقیت و موفقیت و تولید قدرت بازدارنگی فعال نیز مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز دشمنان سرمایه‌های انسانی ما را به عنوان هسته اصلی پیشرفت و تعالی مورد هجوم و شبیخون سنگین قرار داده اند گفت: تمامی مسئولان و مدیران وزارت دفاع به خصوص سازمان عقیدتی سیاسی در عرصه صیانت از کارکنان متخصص و متعهد وزارت دفاع و ارتقاء معنویت و بصیرت افزایی نقش حساسی را عهده دارند.

امیر حاتمی با بیان اینکه نگاه ما به منابع انسانی بایستی نگاهی راهبردی باشد گفت: تمامی عناصر وزارت دفاع باید با هم افزایی، تشریک مساعی، همفکری و اتحاد برادرانه برای ساختن لشکر قدرتمند و پا در رکاب حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حقشان حضرت امام خامنه‌ای از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به خدمات ۷ ساله رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قندهاری قدرانی و با تبریک این انتصاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقا جان پور رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برای وی از درگاه خداوند متعال آروزی توفیق و موفقیت روز افزون را در سنگر خطیر و ارزشمند عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار