کد خبر: 966913
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت همزمان با هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند. روحانی در حاشیه این مراسم گفت که انتقاد از دولت بی‌هزینه و توأم با جایزه و تشویق بوده است و از آن استقبال می‌کنیم
سرويس سیاسی جوان آنلاين: رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت همزمان با هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند. روحانی در حاشیه این مراسم گفت که انتقاد از دولت بی‌هزینه و توأم با جایزه و تشویق بوده است و از آن استقبال می‌کنیم، اما انتقاد کافی نیست، نیاز به دلسوزی داریم.
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت روز شنبه همزمان با هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند. حسن روحانی در این مراسم با نثار تاج گل، به مقام والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ادای احترام کرد.

در دولت همه توان برای اجرای آرمان‌های انقلاب به کار گرفته می‌شود

حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح دیروز در مرقد مطهر امام خمینی (ره) گفت: حضور ما در کنار مرقد امام یادی از راه و خط و سیره امام است و تعهد چندباره به مسیر و راهی که او برای ما برگزید و معرفی کرد. در گفتمان جمهوری اسلامی ایران عمدتاً مدیریت یک نظم و نظام اسلامی مطرح است و لذا آن‌هایی که فکر می‌کنند گفتمان انقلاب در برابر گفتمان جمهوری اسلامی است راه اشتباه و خطایی را انتخاب کرده‌اند. این دو در طول یکدیگر هستند و در عرض یکدیگر نیستند. در بسیاری از موارد جمهوری اسلامی را با معیار‌های انقلاب تطبیق می‌دهیم و اگر اصلاحی لازم است آن اصلاح را صورت می‌دهیم. بالاترین مرتبه در زمینه نهضت انقلاب اسلامی، مرحله دولت‌سازی است.

احساس می‌کنیم در ماه‌های اخیر مشکلات کمتر می‌شود

روحانی با تأکید بر اینکه تا زمانی که مردم با انقلابند و انقلاب با مردم اظهار داشت: امروز در یک شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای قرار گرفته‌ایم. در طول یک سال گذشته مردم در رنج و زحمت بودند، اما همچنان مقاوم و استوار در برابر توطئه‌های بیگانگان ایستادند. خوشبختانه به رغم اینکه فشار‌ها در طول این یک سال بیشتر و بیشتر بر مردم ما بوده است، در ماه‌های اخیر احساس می‌کنیم مشکلات کاسته می‌شود.

انتقاد از دولت همراه با جایزه و تشویق است

رئیس قوه مجریه بیان داشت: امروز روز حمایت مردم از دولت و خدمت بیشتر دولت به مردم است. انتقاد از دولت بلامانع است و حتی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم انتقاد از دولت بی‌هزینه و حتی توأم با جایزه و تشویق بوده است، در این اشکالی نیست و ما از آن استقبال می‌کنیم، اما انتقاد کافی نیست و نیاز به دلسوزی داریم، نقد دلسوزانه غیر از تخریب کینه توزانه است. برای اصلاح جامعه و دولت همه باید دست به دست هم دهیم و در این شرایط سخت همدیگر را یاری کنیم تا به مقصد نهایی دست یابیم.

روحانی با بیان اینکه امام همواره تأکید می‌کرد بار سنگین مسئولیت بر دوش دولت است و همه باید از دولت حمایت کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار اخیرشان که دولت در محضرشان بود تأکید کردند که بار اصلی بر دوش دولت است و همه باید دولت را حمایت و یاری کنند.
روحانی بیان داشت: همه توان خود را برای رابطه بسیار خوب با جهان شرق و غرب به کار گرفتیم، اما یک دولت تازه‌کار و ناشی باعث شد زحمت فراوانی برای مردم ما، مردم منطقه و ملت خودش به وجود آورد. اینجا نه قصور است و نه تقصیر بلکه تحمیل شرایط سخت و ناخواسته برای ملت و مردم است. همه باید این ویژگی را در نظر داشته باشیم و برای تغییر این شرایط، راهی جز اتحاد، انسجام، وحدت و یکپارچگی وجود ندارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
نه قصور است و نه تقصیر؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار