کد خبر: 965439
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
اسدالله بادامچیان:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وزارت امور خارجه برای مسئله کشمیر و حل و فصل مسائل جاری، اولویت قائل شود و از حقوق مسلمانان کشمیری حمایت کند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با تبریک عید سعید قربان به ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های مسلمان جهان اظهار کرد: امیدواریم مراسم حج امسال، مظهر همبستگی و پیوند مسلمانان و شکوه و عظمت اسلام گردیده و اظهار برائت از استکبار و مستکبرین و ستمکاران باشد. فریاد بلند حج ابراهیمی که نمرودشکن بود باید باشد و مهمانان خانه خدا از مظلومین جهان، به خصوص مسلمانانی که اسیر رنج‌ها و انواع توطئه‌ها، کشتار و شکنجه هستند، حمایت گسترده کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با تبریک پیروزی‌های ملت مقاوم یمن تأکید کرد: ائتلاف ضد یمن در حال فروپاشی است و مسلماً ملت قهرمان یمن، استقلال خود را حفظ کرده و یمن را دوباره خواهد ساخت. درگیری‌های اخیر بین نیرو‌های اماراتی و یمنی، مقدمه این فروپاشی است. دولت سعودی نیز اگر هرچه زودتر از تجاوزات خود عقب‌نشینی نکند، با خشم و اعتراض همه مسلمانان و مردم مسلمان عربستان مواجه خواهد شد و عواقب سختی را مجبور است تحمل کند.

وی با بیان اینکه لغو خودمختاری کشمیر را اشتباهی بزرگ است که زیان‌های بزرگی را بر دولت هند وارد خواهد ساخت، اظهار کرد: وزارت امور خارجه برای مسئله کشمیر و حل و فصل مسائل جاری، اولویت قائل شود و از حقوق مسلمانان کشمیری حمایت کند.

بادامچیان در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از مدال آوران المپیاد‌های علمی و اعضای تیم والیبال جوانان با رهبر معظم انقلاب گفت: نگاه علمی و مبتنی بر اندیشه و تفکر بلند اسلام و تحقیق و دانش‌جویی و علم آموزی جهادی، رمز پیشرفت کشور و ثمربخش شدن استعداد‌های جوانان کشور است. تکیه بر دانش جوانان و فرهیختگان، یک منبع انرژی پایان‌ناپذیر است که سطح کارآمدی نظام را در همه زمینه‌ها ارتقا می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: حضور جوانان ما در صحنه‌های ورزش جهانی در کشور‌های مختلف مقدمه‌ای است برای اینکه ورزش در رشته‌های ورزشی همراه ارزش‌ها و در مورد بانوان با رعایت عفاف و حجاب، شادترین سرگرمی را همراه سلامتی، توسط اساتید ورزش و ورزشکاران ما در دنیای معاصر پدید آورد.

وی با تقدیر از اقدامات جدی قوه قضائیه در محاکمه مفسدان و متجاوزان به حقوق ملت اظهار امیدواری کرد که این مجاهدت به پیشگیری از جرائم و به ایجاد امنیت کامل کمک نماید و مردم شاهد اختلاس ها، دزدی‌ها و خیانت‌ها نباشند.

بادامچیان همچنین از فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات تقدیر و دستگیری جاسوسان آمریکایی را نشانه اقتدار اطلاعاتی ایران دانست و تاکید کرد: آن‌ها که در فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ولایی هستند، بیهوده سعی در کار بی فرجام نداشته باشند و آمریکایی‌ها بدانند که جاسوس‌های آنان در ایران هم هیچ غلطی نخواهند کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره دفاع ریاست جمهوری و وزیر امور خارجه از برجام گفت: جای یک تحلیل جامع و همه جانبه از برجام خالی است تا تحلیل‌ها به سمت و سوی نفی مطلق و اثبات مطلق نرود و ایران اسلامی از رویداد برجام بتواند با نگاه همه جانبه اگر تهدید است، آن را به فرصت تبدیل کند و اگر فرصت‌هایی در آن هست، همه ذهنیت‌ها در استفاده از آن فرصت‌ها متمرکز شود. مسلم است که آمریکا و کشور‌های اروپایی منافع خودشان را در برجام پیگیری می‌کنند. ایران هم باید در راستای منافع خود از این رویداد بنگرد که چگونه می‌تواند استفاده خود را ببرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار