کد خبر: 964486
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی یعنی همه مردم؛ هم سنی و هم شیعه، گفت: دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت گزاری این نهادمردمی و انقلابی به مردم است
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهانی نواحی بسیج استان بوشهر با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی و مظهر مردم سالاری دینی است، گفت: بسیج یک الگوی انقلابی متفاوت از سایر انقلاب‌ها در سطح جهان است و امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این نهال را با دستان مبارک خود در این سرزمین غرس کردند.

وی ادامه داد: باید طول و عرض بسیج را بشناسیم تا به عنوان یک بسیجی به بهترین نحوممکن، برای مردم خدمت گذاری کنیم.
سردار سلیمانی تاکید کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان سپاه در جریان سیل در نقاط مختلف کشورمان برای خدمت به مردم سیل زده حاضر شدند و حتی خودشان در پرکردن گونی‌ها به مردم کمک می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تاکید کرد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت گزاری این نهادمردمی و انقلابی به مردم است و هر چقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبارجهانی با این نهاد‌های ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.
وی گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی و طلبه‌های بسیجی در جریان سیل به کمک مردم شتافتند و خانه هایشان را پاکسازی نمودند و در پایان کارشان، از مردم سیل دیده طلب حلالیت نمودند.
سردار سلیمانی افزود: ما نباید بگذاریم دشمن عرصه را برای ملت ایران تنگ کند و بسیج این توانایی را دارد که امید را در دل مردم زنده نگه دارد.
وی تاکید کرد: بسیج باید به نفع مردم حرکت کند و ما نسبت به مردم احساس مسئولیت می‌نماییم و به عنوان خدمتگزاری به مردم در همه مشکلات باید طلایه دار باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حکم مسئولیت بنده بر افزایش گروه‌های جهادی و حضور سازمان یافته‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی و بسیج تاکید کرده اند و ما باید برای اعتلای بسیج در فعال کردن پایگاه‌های بسیج جهت خدمت به مردم تلاش بیشتری کنیم.
سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه بسیجی یعنی همه مردم؛ هم سنی و هم شیعه، گفت: امسال به منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار