کد خبر: 964293
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
مسئول آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی کاشان خبر داد
مرکز آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی کاشان کارگاه دو روزه "برند سازی و مدیریت استراتژیک برندهای صادراتی" را روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 9 و 10 مرداد ماه  برگزار می کند.

حسین شکرریز مسئول آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی در خصوص این کارگاه گفت: برندینگ (Branding) درسازمان های موفق؛ این روزها  به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست.

وی ادامه داد: برند یا نام تجاری عاملی است که وجه تمایز بین کسب و کارها را ایجاد می کند. یعنی هر کسب و کاری که قصد دارد وجه تمایزی بین رقبایش نیز داشته باشد.

وی افزود: در این کارگاه دو روزه به مباحثی در خصوص توسعه ی مدیریت استراتژیک برندهای صادراتی پرداخته می شود.

مدرس این دوره دکتر محمود استقلال، مشاور عالی ﻛﻤﻴﺴﻴﻮن ﺻﺎدرات اتاق ایران می باشد و برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر می گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار