حسین شکرریز مسئول آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی در خصوص این کارگاه گفت: برندینگ (Branding) درسازمان های موفق؛ این روزها به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست.
وی ادامه داد: برند یا نام تجاری عاملی است که وجه تمایز بین کسب و کارها را ایجاد می کند. یعنی هر کسب و کاری که قصد دارد وجه تمایزی بین رقبایش نیز داشته باشد.
وی افزود: در این کارگاه دو روزه به مباحثی در خصوص توسعه ی مدیریت استراتژیک برندهای صادراتی پرداخته می شود.
مدرس این دوره دکتر محمود استقلال، مشاور عالی ﻛﻤﻴﺴﻴﻮن ﺻﺎدرات اتاق ایران می باشد و برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر می گردد.