کد خبر: 963491
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه‌های آن‌ها را با مشکل مواجه کرده ایم و این ندای قرآن بود که مستکبرین را مایوس کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا صبح امروز در اختتامیه مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیرو‌های مسلح سراسر کشور که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) که در مکتب قرآن تربیت شده است کشور را از زیر بار ظلم نجات داد. امام در شریعت مقدس تربیت شد و انقلابی را حاکم کرد که همهما را از زیر بار طاغوت نجات داد و از لعنت و نفرین الهی نجات داد و به برکت قرآن امروز صدای ملت ایران و مردمان عالم بلند است و استکبار قطعاً در برابر اراده مستضعفان عالم تسلیم خواهد شد.

وی ادامه داد: جنگ اصلی ما با غرب جنگ گفتمانی است و ما برنامه‌های آن‌ها را با مشکل مواجه کرده ایم و این ندای قرآن بود که مستکبرین را مایوس کرد. ما بودیم که استکبار را ناامید کرده و شکست دادیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: هزاران بار خدا را به خاطر وجود نعمت رهبری و حاکمیت الهی شکر می‌کنیم. امروز نیرو‌های مسلح ما نیروی قرآنی هستند و این تمسک به قرآن و عترت ملت ایران را از زیر بار طاغوت نجات داد.

ادیانی اظهار کرد: امروز نیرو‌های مسلح ما با قدرت در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و قطعاً همه توطئه‌های آن‌ها خنثی خواهد شد.

وی درباره برخورد با موضوع بدحجابی گفت: نظام جمهوری اسلامی به دنبال نجات همه مردم ایران است و پلیس اقدامات خود در خصوص برخورد با بدحجابی را با رویکرد نجات مردم از آتش جهنم انجام می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار