کد خبر: 963158
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
سرمربی تیم والیبال جوان پس از شکست آرژانتین گفت: می‌دانستیم حریف سختی داریم، اما خوشحالیم که پیروز شدیم و برای بازی با ایتالیا آماده می‌شویم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهروز عطایی در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، مطمئن بودیم حریف سختی داریم. ما بازی را خوب شروع کردیم و ست اول را قاطعانه بردیم، اما آن‌ها در ست دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب تیم خود داشتند، کار را برای ما سخت کردند و بازی از دست ما خارج شد و بازی را بردند.

وی افزود: در ست سوم هم ما تغییراتی دادیم که بازیکنان ما خود را به خوبی با آن تطبیق دادند و توانستیم این ست را هم از آن خود کنیم. در ست چهارم بازی خیلی قاطعی را انجام دادیم، اما کاپیتان آن‌ها با سرویس‌هایی که زد و امتیازاتی که گرفت کار ما را سخت کرد و بازی که باید راحت تمام می‌شد، امتیازاتش پا به پا شد و سخت بردیم و این می‌تواند درسی برای در ادامه راه باشد. هر روز تجربه جدیدی به ما اضافه می‌شود، اما خوشحالیم که بردیم و برای بازی با ایتالیا آماده می‌شویم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران تصریح کرد: هدفمان این است که همه تیم‌ها را ببریم. ایتالیا حریف سختی است، اما سعی می‌کنیم بازی را ببریم. همه تیم‌ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ایتالیا، برزیل را شکست داده و نشان داده تیم قدرتمندی است.

عطایی: مصدومیت‌هایی در جریان بازی‌ها رخ می‌دهد و توخته هم آسیب دیده، اما به بازی بعدی می‌رسد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار