کد خبر: 963062
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
سردار سلیمانی اعلام کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات ناجا در راستای برنامه‌های عفاف و حجاب در جامعه حمایت می‌کند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی ضمن حمایت از اقدامات ناجا در حوزه عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در عین حال تأمین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می‌شود و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی به خون شهدا آغشته شده، رعایت اصول و مبانی حجاب در جامعه، ضروری است.

وی با اشاره به اینکه زنان در دوران دفاع مقدس نقش زیادی ایفا کردند، افزود: زنان جامعه ما زنانی مؤمن و محجبه هستند و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس شاهد نقش‌آفرینی آنان بودیم، اکنون در دورانی که دشمن به دنبال جنگ نرم و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است، زنان با حجاب خود می‌توانند پاسخ محکمی به این اقدامات استکبار جهانی بدهند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: امیدوارم شرایطی در جامعه مهیا شود که مسئولان فرهنگی دغدغه موضوع حجاب را داشته باشند و در این زمینه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روشنگری کنند؛ چرا که دشمن از طریق همین فضا‌ها در صدد زدودن غیرت دینی و اسلامی مردم ماست و باید با چنین تهاجم فرهنگی از سوی آنان مقابله کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان بسیج زنان در سراسر کشور به اجرا درآمد که بازتاب خوبی در میان هنرمندان و اندیشمندان داشت و رسانه‌ها به خوبی این موضوع را تحت پوشش خود قرار دادند و در صدد هستیم که برنامه‌های مرتبط با موضوع فرهنگ‌سازی حجاب را در جامعه گسترش دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهداف تجمع بزرگ عفاف و حجاب در سراسر کشور که ۲۱ تیرماه برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری این تجمعات، تعمیق گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و نمایش قدرت نرم انقلاب اسلامی است که نشان دهد پایه‌های دینی مردم بسیار قوی و حجاب و عفاف برای آن‌ها اهمیت دارد؛ بنابراین مسئولان باید درباره تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف به وظایف خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همواره در طول سالیان گذشته، حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم‌ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته و از سال‌های بسیار دور تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است که در این شرایط، وظیفه مسئولان فرهنگی کشورمان است که با اجرایی کردن برنامه‌های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب در جامعه، با این‌گونه اقدامات دشمن مقابله کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار