کد خبر: 961641
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از توفیق پلیس در کشف و انهدام یک باند توزیع کننده مواد توهم زا گل در فضای مجازی و مشخصاً اینستاگرام خبر داد.

سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ محمد بخشنده مقام ارشد اجرایی در مقوله مبارزه با مواد مخدر پایتخت عنوان کرد: با حضور هوشیارانه و مدقانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمامی شئون جامعه و بویژه فضای مجازی که اینروز‌ها بخشی لاینفک از زندگی مردم شده است تمام حرکات خلافکارانه سوداگران مرگ که به خیال خام خود در فضای مجازی برای خود میتوانند به راحتی فعالیت کر ده بدون اینکه مزاحمتی برایشان پیش بیاید کنترل میشود و در زمان لازم پرسنل تیزبین و مسئولیت پذیر پلیس آن‌ها را رصد و به دام قانون گرفتار مینماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس این رویه همکاران بنده در معاونت فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب یک تیم حرفه‌ای و قانون شکن در زمینه توزیع مواد مخدر در بستر اینستاگرام را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی همگی را بدام و از آنان مقدار پنجاه کیلو ۲۸۰ گرم ماده توهم زا گل که از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه هندی که بطور عامیانه همه بنام حشیش میشناسیم کشف و ضبط شد.

وی در خصوص سرکرده باند با هویت فردین که شدیداً از شناسایی خود دچار حیرت شده بود، توضیح داد: خلافکاران مجازی این را بدانند فعالیت‌های سوء آن‌ها از دید پلیس پنهان نمی‌ماند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار