کد خبر: 961598
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.

سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار کمالی رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با اعلام خبر حذف کچلی از سربازی گفت: الزام به تراشیدن موی سر سربازان از سربازی حذف شده است.

وی گفت: خدمت سربازی یکی از ارکان توان رزم نیرو‌های مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته‌های علمی جوانی نشاط و انگیزه برای نیرو‌های مسلح به ارمغان می‌آورند در دفاع از حریم امنیت کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: سربازی همواره با تراشیدن موی سر همراه بوده لیکن با توجه به بررسی‌های انجام شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مناسب یگان‌های نیروی مسلح و علاقه جوانان به منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با نمره ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین‌تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار