کد خبر: 960698
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کاملا هریس:
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در یک رویداد انتخاباتی در شدیدترین حملاتش علیه دونالد ترامپ، او را یک «غارتگر» توصیف کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «کاملا هریس» سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در یک رویداد انتخاباتی که در آیوا برگزار کرده بود، در شدیدترین حملاتش علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، او را یک «غارتگر» و مردی که در انتخابات سال آینده شکست می‌خورد، توصیف کرد.

هریس در این رویداد انتخاباتی که در «وست دیس موینس» ایالت آیوا برگزار شده بود، گفت: من غارتگران را می‌شناسم یکی از آن‌ها هم‌اکنون در کاخ‌سفید زندگی می‌کند.

وی افزود: دونالد ترامپ طبیعت و غریزه غارتگری دارد. چیزی که درباره غارتگران وجود دارد این است که آسیب پذیران را طعمه خود می‌کنند؛ افرادی که بر این باور هستند قوی نیستند. اما نکته مهمی که درباره آن‌ها باید بدانید این است که آن‌ها «بزدل و ترسو» هستند.

این سناتور دموکرات همچنین در ادامه صحبت هایش اعلام کرد ترامپ را در انتخابات سال آینده میلادی شکست خواهد داد.

این در حالی است که ترامپ پس از پایان نخستین دور از مناظرات دموکرات‌ها از هریس به واسطه رویارویی با بایدن تمجید کرده بود.

هریس پیشتر نیز اظهاراتی درباره غارتگر بودن ترامپ مطرح کرده بود. او ماه گذشته در کارولینای جنوبی گفته بود به عنوان یک قانونگذار شیوه مقابله با یک غارتگر را می‌داند.

پس از مناظره هفته گذشته نامزد‌های دموکرات در میامی آمریکا، نظرسنجی‌ها حاکی از افزایش محبوبیت کاملا هریس هستند. بر اساس نظرسنجی‌های اخیر کاملا هریس با پشت سر گذاشتن برنی سندرز، سناتور ورمونت و الیزابت وارن، سناتور ماساچوست در جایگاه دوم پس از جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار