کد خبر: 960475
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، برای «مسخره‌باز»، «ماجرای نیمروز؛ رد خون» و ۵ فیلم دیگر مجوز نمایش صادر کرد که در این میان درجه‌بندی سنی ۴ فیلم، ۱۲+ است.
به گزارش جوان‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش برای ۷ فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

فیلم‌های سینمایی «مسخره‌باز» به تهیه‌کنندگی علی مصفا، کارگردانی و نویسندگی امیر (همایون) غنی‌زاده با درجه‌بندی سنی ۱۲+، «ماجرای نیمروز؛ ردّ خون» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی حسین تراب‌نژاد با درجه بندی سنی ۱۲+، «درخونگاه» به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی با درجه‌بندی سنی ۱۲+، «جمشیدیه» به تهیه‌کنندگی محمدصادق آذین و کارگردانی و نویسندگی یلدا جبلی با درجه‌بندی سنی ۱۲+ مجوز نمایش دریافت کردند.

همچنین پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی «تصویرم در آیینه نیست» به تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه، کارگردانی محمدرضا خاکی و نویسندگی مهرنوش عبدی منفرد با درجه‌بندی سنی ۹+، «برنده‌ها» به تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی، کارگردانی حسن ناظر و نویسندگی محمد امید و «خداحافظ دختر شیرازی» به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی صادر شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار