کد خبر: 958603
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
معاون وزیر ورزش:
 معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ایران با امنیت و آرامش کامل میزبان رقابت‌های جهانی ورزشی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عبدالحمید احمدی در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل با اشاره به میزبانی والیبال در دو شهر ارومیه و اردبیل اطهار کرد: بر خلاف بدخواهان ایران که سال هاست در تلاشند امنیت کشورمان را مخدوش نشان دهند این در حالی است که ایران با امنیت و آرامش کامل میزبان رقابت‌های جهانی ورزشی است.

وی با اشاره به میزبانی رقابت‌ها در ارومیه در هفته سوم افزود: در این مسابقات با حجم قابل توجه تماشاگران مواجه بودیم و  ظرفیت سالن الغدیر ارومیه 4500 نفر بود اما بیش از 6500 نفر در مسابقات در داخل سالن بودند و مدیریت تماشاگران در خارج از سالن نیز دشوار بود.

وی افزود: ورود اضافه بر ظرفیت تماشاگر نیز مشکلاتی را به دنبال دارد و یکی از مهم‌ترین مسائل بحث تماشاگران است  که در آذربایجان غربی نسبت به تعبیه تلوزیون شهری اقدام شد و فشار کار را کاهش داد و از سویی شور و نشاط عمومی را موجب شده بود.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ضروری است در استان اردبیل نیز این مسئله در شورای تامین مدنظر قرار گیرد تا زمینه تماشای دسته جمعی مسابقات فراهم شود.

احمدی اظهار کرد: حضور بانوان در سالن نیز باید با پیش‌بینی‌های لازم همراه باشد و همچنین رهبران تشویق افراد باید در جلسات توجیهی همراه با مسابقه و موافق جریان آن باشند. این مسابقات اهمیت ویژه در تقویت اتحاد ملی و انسجام تماشاگران دارد.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به میزبانی هفته چهارم رقابت‌ها در اردبیل گفت: ستاد برگزاری و کمیته‌های زیرمجموعه این رویداد تشکیل شده است و در وضعیت مطلوبی هستیم.

احمدی با بیان اینکه به فاصله یک هفته از برگزاری این مسابقات استان اردبیل آمادگی کافی را دارد، گفت: لازم است صدا و سیما در مدیریت بهینه مسابقات اطلاع‌رسانی مناسبی داشته و مردم را همراه سازد.

وی به ضرورت مدیریت بلیت‌فروشی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه یک میلیارد بیننده مسابقات را دنبال می‌کنند، اردبیل جهت معرفی خود می‌تواند بهره گیرد.

احمدی برگزاری این مسابقات را بیانگر امنیت کامل کشور دانست و اظهار کرد: این رقابت‌ها نه در پایتخت بلکه در دو استان مرزی برگزار می‌شود و بیانگر امنیت کامل کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر