کد خبر: 957995
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
تکرار شنیدن موسیقی خوب مطمئن‌ترین راه برای بالا بردن سلیقه و قضاوت در این هنر است، پس هر چه می‌توانید بیشتر موسیقی گوش کنید و هر قطعه‌ای را تا جایی که امکان دارد به دفعات بشنوید. موسیقی فقط برای روشنفکران خلق و ساخته نمی‌شود بلکه برای همه و همچنان برای قلب‌ها و فکر‌ها خلق می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: فریدون شهبازیان آهنگساز سرشناس و خالق آثار ماندگار بسیاری در حوزه موسیقی اصیل ایرانی این سخنان را در مراسم بزرگداشت خود برزبان آورد؛ مراسمی که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و چهره‌های شاخص موسیقایی و آهنگسازی کشورمان هر کدام با گفتن چند کلامی سعی کردند به جایگاه خاص و چیرگی فریدون شهبازیان در دنیای موسیقی ادای احترام کنند.
حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز برجسته موسیقی کشورمان به عنوان اولین سخنران این برنامه گفت: وقتی برای اولین بار می‌خواستم به رادیو بروم و اولین کارم را ضبط کنم، فریدون شهبازیان پشت من بود و تا امروز همیشه در تمام اجرا‌های مهمم کنارم بوده است. برایم مانند یک استاد و معلم بزرگ است. از صمیم قلب شهبازیان را دوست دارم و باورم این است که خیلی باید از او تقدیر شود. در ادامه صدیق تعریف نیز گفت: خوشحالم که در جلسه‌ای هستم که برای آقای شهبازیان تشکیل شده است. شهبازیان بر گردن موسیقی ایران حق بزرگی دارد. محمد اصفهانی نیز به عنوان سخنران بعدی ضمن تأکید بر این نکته که شهبازیان علاوه بر اینکه آهنگساز بسیار خوبی است، انسان بسیار شریفی است، اظهار داشت: من از خوانندگانی هستم که شهبازیان از من بسیار حمایت کرد تا بتوانم پیشرفت کنم. شهبازان، همایون خرم و بابک بیات سه بزرگی هستند که من خودم را مدیون آن‌ها می‌دانم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار