کد خبر: 957777
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: 31 خرداد اردبیل میزبان والیبال لیگ ملت‌های جهان است که باید بیشترین بهره برداری را از این دوره مسابقات،جهت معرفی ظرفیت های استان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد برگزاری لیگ والیبال ملت های جهان در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل با حضور استاندار، فرماندار و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: ما نباید خود را به برگزاری مسابقات والیبال محدود کنیم در حالی که استان اردبیل نمونه‌ای از استان های کشور است که باید بتوانیم امنیت و آرامش ایران اسلامی را در جنب برگزاری مسابقات به جهانیان نشان دهیم.

وی بیان کرد: ضروری است ارائه  جاذبه های گردشگری و تفریحی استان در دستور کار دستگاه ها باشد تا بازتاب هرچه بیشتر و بهتری از اردبیل را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای مهم روزهای منتهی به مسابقات زیباسازی محیطی شهر است افزود: گرافیک محیطی و جذابیت بصری باید در دستور کار دستگاه‌های مرتبط و بخصوص شهرداری قرار گیرد.

رئیس شورای عالی ورزش استان تصریح کرد: امیدواریم بعد از این مسابقات والیبال استان نیز رشد چشمگیری در سطح ملی و بین المللی داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان نیزتصریح کرد: متاسفانه گرافیک فضای شهری و زیباسازی محیطی برای استقبال از ورزشکاران و ایجاد آمادگی مردم برای استقبال از این رویداد مهم ورزشی دنیا مطلوب نیست که نیازمند توجه و اقدام فوری دسستگاه های ذی ربط است.

نادر فلاحی با تاکید بر اینکه لیگ جهانی والیبال  در بالاترین سطح مسابقات والیبال قرار داد گفت: برای کسب میزبانی این دوره پروسه بسیار دشواری را طی نمودیم که قطعا نتایج پربرکت و قابل توجهی را برای اردبیل رقم خواهد زد.

وی با اشاره به تامین زیرساخت ورزشگاه و هماهنگی اسکان ورزشکاران به عنوان مسئولیت های هییت والیبال اظهار کرد: تمام تعهدات به شکل کامل انجام شده است.

رئیس هیئت والیبال استان بیان کرد: نمایندگان فدراسیون والیبال از کف پوش و نور و زیرساخت‌های سالن رضازاده اردبیل بازدید کردند که از این زیرساخت های رضایت خوبی داشتند.

فلاحی تصریح کرد: لیگ جهانی والیبال باحضور چهار تیم 31 خرداد ماه در اردبیل آغاز می شود و تا دوم تیرماه به میزبانی اردبیل ادامه خواهد داشت و این رویداد بین المللی درسطح بسیار بالایی برگزار می‌شود.

وی گفت: اردبیل تجربه میزبانی رویداد بین المللی والیبال را دارد و با حضور تماشاگران اردبیلی و مدیریت مناسب برگزاری مسابقات بار دیگر اردبیل از میزبانی این رویداد بین المللی سربلند در می‌آید.

رئیس هیئت والیبال استان برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2019 در اردبیل به این شرح ذیل اعلام کرد:

جمعه 31 خرداد 1398: ایران – پرتغال، ساعت 18:30

شنبه اول تیر 1398: ایران – استرالیا، ساعت 18:30

یکشنبه دوم تیر 1398: ایران – فرانسه، ساعت 18:30

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: با توجه به حضور تیم های فرانسه، پرتقال و استرالیا پیش بینی می شود این مسابقات بالغ بر 1 میلیارد بیننده داشته باشد که پتانسیل خوبی برای معرفی اردبیل به عنوان مقصد امن و ارزان گردشگری به دنیاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر