کد خبر: 957276
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
گفت وگوی "جوان آنلاین" با کارشناس والیبال
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم چین به پیروزی رسید تا در این رقابت‌ها ۶ امتیازی شود. در این بازی شاگردان کولاکوویچ موفق شدند در نهایت میزبان این دوره را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با "جوان آنلاین"درباره پیروزی والیبال ایران برابر چین گفت: ظرفیت تیم چین تقریبا شناخته شده است و با شناختی که از بازیکنان سراغ دارم این برد دور از ذهن نبود. شایستگی بازیکنان ما آنقدر زیاد است که ما اصلا نباید به تیم‌های اسیایی توجه کنیم، اما به هر حال نباید فراموش کرد که این تیم‌ها همچنان با سرمایه گذاری که انجام می‌دهند می‌خواهند در صدر آسیا قرار بگیرند.

قوچان نژاد:شکست چین دور از ذهن نبود
 
وی افزود: در بازی امروز بچه‌ها به مراتب راحت‌تر و با اعتماد به نفس بهتری کار کردند. حضور یک جوان ۲۲ ساله از ابتدای بازی مشخص بود که چین نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. در این دوره تلفیف جوانان و با تجربه‌ها می‌تواند تیم رویایی را رغم بزند چرا که جوانان ما آینده داران این رشته ورزشی هستند. بی شک المپیک ۲۰۲۰ نقطه پایان برخی از بازیکنان با تجربه ما خواهد بود برای همین امروز همه بازیکنان سعی دارد تا با کسب بهترین نتایج در المپیک راه یابند.
کارشناس والیبال در ادامه خاطر نشان کرد: همان طور که دیدیم دربازی امروز سرویس‌های پرشی بخصوص سرویس‌های فیاضی امتیازات خوبی را برای ما کسب کرد. قدرت والیبال امروز روی این نقطه تاکید زیادی دارد. ما در بازی امروز دیدیم که همین سرویس‌ها اجازه نداد تا بازیکنان سرعتی چین حرفی برای گفتن داشته باشند.
قوچان نژاد درباره بازی فردا برای آلمان هم اظهار داشت: فردا هم برای ما بازی مهمی خواهد بود چرا که اگر بتوانیم آلمان را شکست دهیم با ۹ امتیاز در صدر این گروه به ژاپن سفر خواهیم کرد. بازی‌های گروه بعد سخت است و ماباید هر طوری شده امتیازات خوبی را کسب کنیم. ما قبلا هم تا کسب عنوان چهارمی پیش رفته‌ایم هر چند در دوره قبل دهم شدیم، اما تصور می‌کنم در این دوره این پتانسیل وجود دارد که نتایچ به مراتب بهتری را کسب کنیم.
وی درباره بازی با ایتالیا افزود: اصلاً دوست ندارم ارزش پیروزی ایران را کم کنم، اما ایتالیا بازیکنان مانند زایتسف، خوانتورنا، وتوری، لانزا را در اختیار نداشت و نمی‌توان از قدرت این بازیکنان به راحتی گذشت. به هر حال آن‌ها بازیکنان تاثیرگذرای هستند و بدون شک غیبت آن‌ها روی نتیجه بازی تاثیر داشت، چراکه این چهره‌ها تجربه بالایی دارند و می‌توانند در لحظه روند بازی را تغییر دهند.
قوچان نژاد با اشاره به بازی کردن جوان‌هایی همچون یلی، مجرد، کریمی، شریفی در این سطح گفت: میدان ندادن به جوانان همچون تیغ دولبه است؛ امروز دیدیم که مجرد بازی خوبی را ارائه داد. ما باید به آن‌ها میدان دهیم تا در آینده از تجربه آن‌ها در انتخابی المپیک و المپیک استفاده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار