کد خبر: 957100
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
با انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه
پروژه بیمارستان شهدای ملکشاهی با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود و به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

  به گزارش جوان آنلاين به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، طی ماه‌های اخیر شاهد اجرای طرح آبادانی و پیشرفت منطقه‌ای توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان ملکشاهی هستیم و در این راستا پروژه بیمارستان شهدای ملکشاهی به‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم و بر‌اساس گفته مسئولان مربوطه تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود و به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

 

انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه جهت تکمیل پروژه بیمارستان شهرستان ملکشاهی

 

احمد محمدیان مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: در راستای اجرای طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان ملکشاهی توسط بنیاد مستضعفان، عملیات ساخت بیمارستان شهدای ملکشاهی آغاز و گام مهمی به سوی توسعه این شهرستان برداشته شده است.

وی افزود: با حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی ایلام و بنیاد علوی منعقد شد که بر اساس این تفاهم‌نامه ۲۲ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز این بیمارستان تعیین شده است.

 

واریز ۱ میلیارد تومان پیش پرداخت از سوی بنیاد علوی

 

مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی تصریح کرد: اول خرداد ماه ۱ میلیارد تومان به‌عنوان پیش پرداخت واریز شده و استانداری و دانشگاه علوم پزشکی نیز مبالغی را برای آغاز به کار پروژه در نظر گرفته و پرداخت کرده‌اند.

محمدیان با بیان اینکه مبلغ مذکور برای شروع از سوی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی پرداخت شده اضافه کرد: پس از مدت‌ها تعطیلی این پروژه شاهد آغاز به کار مجدد آن هستیم و هم‌اکنون نمای بیرونی بیمارستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات داخلی ساختمان از جمله مقاوم سازی ستون‌ها و ... نیز در حال انجام است و امید است تا ۲ سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

 

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بیمارستان شهرستان ملکشاهی

 

مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی با بیان اینکه این پروژه هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اضافه کرد: تفاهم‌نامه جهت تکمیل و تجهیز پروژه بیمارستان ملکشاهی با استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اواخر سال گذشته منعقد شده و از سال‌جاری عملیات اجرایی آغاز شده است.

وی افزود: از ۲۲ میلیارد تومانی که برای تکمیل این پروژه تعیین شده، 7/5 میلیارد تومان توسط بنیاد علوی تامین می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار