کد خبر: 956757
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
با ابلاغ حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر سید مهدی ابطحی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،دکتر غلامی در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند دکتر ابطحي ابراز امیدواری کرده است که با بهره مندي از تجارب اعضاي هيات علمي دانشگاه، امكانات و همچنين جامعه نيكوكاران حامي آموزش عالي، وظایف سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر پایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های تقديم شده به مجلس و ماموريت هاي تعيين شده براي دانشگاه به انجام رسانیده شود.

وزير علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در حکمی جداگانه ضمن قدردانی از زحمات بي شائبه دكتر سيد محمود مدرس هاشمي رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان با استعفاي ايشان موافقت نموده است.

دکتر سیدمهدی ابطحی، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان، دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت و دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ نموده است.

دکتر ابطحی انتشار ده ها مقاله علمی پژوهشی، هدایت ده ها پایان نامه و رساله تحصیلات تکمیلی، تألیف ۳ جلد کتاب و ثبت ۵ اختراع را در کارنامه فعالیت علمی خود دارد.

معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان طی سال های ۸۰ تا ۸۴، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از سال ۹۲ تا ۹۷ و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تیرماه ۹۷ تاکنون، از جمله مسئولیت های اجرایی دکتر ابطحی بوده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر