کد خبر: 954208
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
محمد سرافراز تاکید کرد: زندگی شخصی خانم میرقلی خان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: دفتر محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صداوسیما) در توضیح ارتباطش با شهرزاد میرقلی‌خان، متنی برای فارس ارسال کرده که در ادامه می‌آید:

در مورد اظهار نظر‌های اخیر خانم میرقلی خان از من سوال می‌کنند، پاسخ من این است که زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.

ایشان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شدند و طی دوران حضور در سازمان خدمات مفیدی ارائه کردند و هیچ مدرکی دال بر ناصالح بودن و جاسوس بودن ایشان نه به رئیس سازمان و نه به رئیس مرکز حراست سازمان ارائه نشد و تمام تلاش من برای احقاق حق بود.

در ضمن من فردی مستقل هستم و سودای قدرت طلبی که دعوای اصلی سیاستمداران است ندارم و کاندیدای ریاست جمهوری نه از طرف خودم و نه از طرف هیچ جریان سیاسی دیگر نیستم.

خانم میرقلی خان اخیرا مواضع هتاکانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار