کد خبر: 952820
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
 تساوی پرسپولیس- سپاهان
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که می توانست در تعیین تکلیف قهرمان هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تاثیرگذار باشد با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان نفع بیشتری از این بازی ببرند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و به قضاوت بیژن حیدری آغاز شد و نهایت با حاشیه و زد و خورد فراوان به تساوی بدون گل به پایان رسید. با این تساوی پرسپولیس ۵۶ امتیازی شد و همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ هجدهم است. سپاهان هم با ۵۱ امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد .
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالیدر این بازی که پرسپولیس با حمایت همه جانیه تماشاگران خود پا به میدان گذاشته بود بازی را هجومی آغاز کرد در دقیقه ۶ مهدی ترابی با نفوذ به درون محوطه جریمه می توانست زننده اولین گل بازی باشد که مدافعان سپاهان اجازه چنین کاری را به او ندادند.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالیآنچه در این بازی خیلی به چشم آمد اعتراضات متعدد و مکرر قلعه نوعی بود که سر هر صحنه ای اعتراض می کرد. 
مهاجمان پرسپولیس بخصوص علیپور در این بازی علی رقم اینکه نبض بازی را در اختیار داشتند اما عملکرد خوبی ارائه نکردند و در حقیقت توانایی گل زدن به حریف خود را نداشتند.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالیدر این بین سپاهان که بدش نمی آمد در زمین پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند را کسب کند هر از گاهی روی ضد حملات سعی در ایجاد موقعیت می کرد که در دقیقه ۲۱ ضربه ایستگاهی شاگردان قلعه نوعی از کنار تیرک به بیرون رفت .
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالیدر نیمه دوم هر چند بازهم پرسپولیس بازیرا هجومی تر آغاز کردند اما نتوانست به گلی دست یابد تا در نهایت این بازی حساس بدون گل به پایان رسید.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالی از نکات قابل تامل درگیری های متعدد در جریان بازی بود که اتفاق می افتاد .همین اتفاقات منجر به تنش و درگیری در پایان بازی روی سکو ها شد.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالی طبق اعلام رسمی اورژانس تهران این بازی یک کشته و  ۲۹۵ مصدوم داشت که از این تعداد ۲۵۰ نفر درمان سرپایی و ۴۵ نفر هم راهی بیمارستان شدند.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالی یک نفر از مصدومان به علت مصرف مواد مخدر پیش از درگیری پس از «سی.پی.آر» در بیمارستان، اُوِر دُوز و فوت کرد. یکی از هواداران تیم پرسپولیس هم که دچار حمله قلبی شده بود فعلا در شرایط مساعدی قرار دارد.
۲۹۵ زخمی و یک کشته حاصل دیدار جنجالیدر دیگر دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید تا کار سپیدرود برای بقا سخت‌تر شود.در این دیدار مهرداد بایرامی یک پنالتی را برای تیم سپیدرود رشت از دست داد.فولاد با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت. سپیدرود نیز با ۱۹ امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند.

دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز هم که در اصفهان به مصاف هم رفته بودند در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. با این نتیجه تراکتورسازی که سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد، با ۴۹ امتیاز رد رده چهارم جدول باقی ماند اما ذوب‌آهن با این پیروزی با ۳۳ امتیاز و سه پله صعود به رده هفتم جدول صعود کرد.

***

اما امروز در ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در مشهد ، استقلال میهمان تیم پدیده است و صنعت نفت آبادان هم میزبان نفت مسجدسلیمان است.

  پدیده مشهد- استقلال

بازی این دو تیم در حالی برگزار می شود که استقلال در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان مغلوب شده و حالا باید در مشهد بازی حساس را برگزار کند. پدیده هم در بازی آخر خود برابر نساجی شکست خورد تا در رده پنجم قرار بگیرد اما با این حال این تیم برای کسب سهمیه تلاش می کند.

صنعت نفت آبادان - نفت مسجدسلیمان

صنعت نفت بعد از پیروزی پرگل مقابل فولاد خوزستان به بقا در لیگ برتر امیدوار شد ولی هنوز هم روی کاغذ خطرسقوط زردپوشان را تهدید می کند. صنعت نفت اگر مثل مسابقه با فولاد خوزستان برزیلی بازی کند نفت کار سختی پیش رو خواهد داشت. با این حال فیروز کریمی برای نجات نفت به شهر مسجدسلیمان سفر کرده است. کریمی در تیم صنعت هم مربی بوده و با این تیم غریبه نیست نتیجه این بازی بیشتر از همه برای سپیدرود رشت مهم است. که امروز در خانه به مصاف فولاد می رود.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و هفتم:

پدیده شهر خودرو - استقلال تهران -ساعت ۲۰:۱۵

داور وسط:کوپال ناظمی

کمک ها:بابک داوری و فرهاد مروجی

داور چهارم:محمد رسول ذورقی

کمک های اضافی: محمدحسین ترابیان و عبدالنبی پورخلف

ناظر:ابراهیم میرزابیگی

صنعت نفت آبادان - نفت مسجد سلیمان- ساعت ۱۹:۱۵

 داور وسط:رضا عادل

کمک ها: رضا سخندان و یعقوب سخندان

داور چهارم:جلیل شعرانی

کمک های اضافی: سیدمهدی مرجان زاده و محمدباقر پورباقر

ناظر: حسین عسکری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار