کد خبر: 952819
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
 تساوی پرسپولیس- سپاهان
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که می توانست در تعیین تکلیف قهرمان هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تاثیرگذار باشد با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان نفع بیشتری از این بازی ببرند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با حضور حدود ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و به قضاوت بیژن حیدری آغاز شد و نهایت با حاشیه و زد و خورد فراوان به تساوی بدون گل به پایان رسید. با این تساوی پرسپولیس ۵۶ امتیازی شد و همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ هجدهم است. سپاهان هم با ۵۱ امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد و باید منتظر دیدار روز شنبه استقلال و پدیده باشد.
در این بازی که پرسپولیس با حمایت همه جانیه تماشاگران خود پا به میدان گذاشته بود بازی را هجومی آغاز کرد در دقیقه ۶ مهدی ترابی با نفوذ به درون محوطه جریمه می توانست زننده اولین گل بازی باشد که مدافعان سپاهان اجازه چنین کاری را به او ندادند. آنچه در این بازی خیلی به چشم آمد اعتراضات متعدد و مکرر قلعه نوعی بود که سر هر صحنه ای اعتراض می کرد. 
مهاجمان پرسپولیس بخصوص علیپور در این بازی علی رقم اینکه نبض بازی را در اختیار داشتند اما عملکرد خوبی ارائه نکردند و در حقیقت توانایی گل زدن به حریف خود را نداشتند. در این بین سپاهان که بدش نمی آمد در زمین پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند را کسب کند هر از گاهی روی ضد حملات سعی در ایجاد موقعیت می کرد که در دقیقه ۲۱ ضربه ایستگاهی شاگردان قلعه نوعی از کنار تیرک به بیرون رفت . در نیمه دوم هر چند بازهم پرسپولیس بازیرا هجومی تر آغاز کردند اما نتوانست به گلی دست یسابد تا در نهایت این بازی حساس بدون گل به پایان رسید. از نکات قابل تامل دگیری های متعدد در جریان بازی بود که اتفاق می افتاد .همین اتفاقات منجر به تنش و درگیری در پایان بازی روی سکو ها شد که طبق اعلام رسمی اورژانس تهران  ۲۹۵ مصدوم و یک کشته داشت که از این تعداد ۲۵۰ نفر درمان سرپایی و ۴۵ نفر هم راهی بیمارستان شدند. یک نفر از مصدومان به علت مصرف مواد مخدر پیش از درگیری پس از «سی.پی.آر» در بیمارستان، اُوِر دُوز و فوت کرد.
در دیگر دیدار دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید تا کار سپیدرود برای بقا سخت‌تر شود.در این دیدار مهرداد بایرامی یک پنالتی را برای تیم سپیدرود رشت از دست داد.فولاد با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت. سپیدرود نیز با ۱۹ امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند.

دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز هم که در اصفهان به مصاف هم رفته بودند در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. با این نتیجه تراکتورسازی که سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد، با ۴۹ امتیاز رد رده چهارم جدول باقی ماند اما ذوب‌آهن با این پیروزی با ۳۳ امتیاز و سه پله صعود به رده هفتم جدول صعود کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار