کد خبر: 951924
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان، محرومان و مددجویان توسط سپاه استان خبر داد.

سردار عابدین خرم اظهار داشت: در موضوع سیل حضور همه ملت در کمک به هم‌وطنان خود، جلوه ویژه‌ای از همدری و همدلی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشت. با این حال، رسانه‌های امپراطوری از پخش حرکت عظیم مردم جلوگیری می‌کنند.

وی در مورد امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: در چهار استان سیل زده فرزندان آذربایجان شرقی در حال امدادرسانی به هم‌طنان هستند. ۲۵۰ نفر به مدت ۲۵ روز در این استانها مستقر هستند و کمک‌رسانی می‌کنند. بیش از سه میلیارد تومان اعتبار توسط مردم جمع‌آوری و در بین سیل زدگان پخش شده است.

سردار خرم ادامه داد: لایروبی وسیع، کارهای جهادی و رسیدگی به نیازهای اصلی مردم توسط گروه‌های جهادی نمایش‌های زیبایی را خلق کرده بودند. مردم مناطق سیل‌زده می‌گفتند اگر امکانات استان‌های آذری نمی‌رسید، ما هنوز زیر گِل بودیم. استان آذربایجان شرقی در کمک‌رسانی جزو اولین استان ها بود و خدا را شاکر هستیم که مردم اینگونه به هم‌وطنان خود کمک می‌کنند.

وی درباره امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی مابین سپاه عاشورا، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل بهزیستی استان گفت: هر چهار نهادی که امروز عنوان مربع خدمت‌گذاری در کشور را تشکیل داده‌اند، عزم‌شان را برای خدمت‌گذاری به مناطق محروم جزم کردند. ما در گذشته هم تجارب موفق همکاری داریم. هر وقت این چهار نهاد به عنوان نهاد انقلابی کنار هم بودند، خوشحالی و خرسندی محرومین را در پی داشته است.

سردار خرم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با سرعت، دقت جدیت و ملاحظات فنی این مساکن را درست خواهیم کرد، این طرح در سال ۹۸ به اتمام رسیده و تحویل مددجویان، محرومان و مددجویان عزیز داده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر