کد خبر: 951218
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش ۸ دلاری هر اونس طلا در بازار خبر داده و گفته: «مردم فعلا خریدهای خود را به روزهای بعد موکول کنند، حباب سکه به ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.»
جوان آنلاین: محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره وضع بازار طلا و سکه گفت: حباب سکه امروز به ۴۴۰ هزار تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز کاهش قیمت را در بازار طلا و سکه شاهد بوده‌ایم تصریح کرد: امروز اونس طلا کاهش ۸ دلاری را در بازار تجربه کرده است.

کشتی آرای از کاهش نرخ ارز در بازار و تاثیر آن بر بازار طلا و سکه خبر داد.

وی، از مردم درخواست کرد که خرید‌های خود را موکول به زمانی کنند که بازار آرام است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه وضع عرضه و تقاضا در بازار متعادل است یادآوری کرد: قیمت طلا و سکه طی ۳ روز آینده با ثبات خواهد بود.

کشتی آرای ابراز امیدواری کرد که قیمت‌ها باید در بازار باثبات شود تا سودجویان از این امر سوء استفاده نکنند.

وی درپایان گفت: مردم توصیه‌های کانال‌های تلگرامی را جدی نگیرند چرا که آن‌ها منافع خودشان را هم در نظر می‌گیرند.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۴ هزار و ۲۱۰ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۹۰ و ۵۰ سنت دلار معامله شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار